واگذاری احداث سردر فرودگاه بین‌المللی کیش
شرکت توسعه و مدیریت بندر و فرودگاه کیش در نظر دارد نسبت به احداث یک سردر بتنی با دو دهانه ۵/۱۱متری و سردهانه ۳/۳متری بر روی بلوار فرودگاه به ارتفاع تقریبی ۷/۱۶ با معماری مشابه با طرح دروازه‌قرآن شیراز را با برآورد تقریبی ۲میلیارد و ۷۰۵میلیون و ۱۵۰هزار و ۳۷۳ریال (بر مبنای فهرست بهای ابنیه سال ۱۳۸۵) را از طریق مناقصه اقدام کند.

پیمانکاران علاقه‌مند که دارای صلاحیت و رتبه‌بندی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هستند، می‌توانند تا 20 اردیبهشت‌ماه ضمن واریز 400هزار ریال واریزی به حساب جاری شماره 0101104080002 بانک صادرات مرکزی کیش، به نام شرکت توسعه و مدیریت بندر و فرودگاه کیش به دبیرخانه شرکت واقع در جزیره کیش، خیابان سنایی، جنب سازمان منطقه آزاد کیش یا تهران، خیابان شیخ‌بهایی جنوبی (بلوار آزادگان)، خیابان 23 غربی، شماره 65، مهندسان مشاور صحن بوستان مراجعه کنند یا با شماره‌تلفن‌های 8-88337255 تماس بگیرند.

فراخوان مشاوران
شهرداری شیراز در راستای مصوبه هیات محترم وزیران در ارتباط با احداث کانال‌های مشترک تاسیسات شهری در نظر دارد مطالعات لازم و تهیه طرح‌های اجرایی در این زمینه را به مشاوران ذی‌صلاح و صاحب تجربه واگذار کند.
از مشاوران حقیقی و حقوقی دارای رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دعوت می‌شود در صورت تمایل ضمن اعلام آمادگی و سوابق کاری خود تا 24 اردیبهشت‌ماه به اداره قراردادها مستقر در ساختمان حوزه معاونت فنی و عمرانی ارسال کنند.

واگذاری پروژه بهسازی ساختمان کنترل پست 63/230 کیلو ولت
شرکت برق منطقه‌ای گیلان وابسته به وزارت نیرو قصد دارد پروژه بهسازی ساختمان کنترل پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت نیروگاه لوشان را با برآورد اولیه ۶۶۲میلیون ریال از طریق مناقصه واگذار کند.


از همه شرکت‌های واجد صلاحیت که دارای حداقل رتبه ۵ در رشته ساختمان و تاسیسات و تجهیزات از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و تجربه کافی و ظرفیت خالی هستند، دعوت شده است در صورت تمایل تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نشانی رشت، چهارراه قدس، امور قراردادها و تدارکات یا تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان ولیعصر، مقابل وزارت بازرگانی، کوچه شهید ولدی، پلاک ۷۰ و www.Tavanir.org.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۳۲۲۵۰۰۱-۰۱۳۱ و ۸۸۴۰۳۶۱۳-۰۲۱ و ۸۸۴۳۰۴۵۴ تماس بگیرند.

واگذاری احداث پروژه مجتمع مسکونی
شرکت تعاونی مسکن تلاشگران شهرداری بندر انزلی در نظر دارد با استفاده از تسهیلات بانکی احداث پروژه مجتمع مسکونی 250 واحدی تلاشگران شامل 22هزار مترمربع و هر بلوک در 5 طبقه را از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط با (رتبه‌بندی سازمان مدیریت) واگذار کند.
از شرکت‌های حقوقی دعوت می‌شود تا ۱۸ اردیبهشت به دفتر هیات مدیره مستقر درشهرداری بندر انزلی مراجعه کنند.

واگذاری اجرای فاز دوم پروژه پارک توقفگاهی پیارم
شهرداری حاجی‌آباد از توابع استان هرمزگان در نظر دارد اجرای فاز دوم پروژه پارک توقفگاهی پیارم واقع در حاشیه جاده بندرعباس به سیرجان را شامل احداث کانال دفع روان آب‌های سطح و معابر و پارکینگ‌های ماشین‌آلات سبک و سنگین و پیاده‌روسازی با برآورد اولیه هزینه 2میلیارد ریال را از طریق مناقصه واگذار کند. پیمانکاران واجد شرایط با رتبه 5 ابنیه می‌توانند برای اطلاعات بیشتر تا 15 اردیبهشت‌ماه به واحد فنی شهرداری حاجی‌آباد مراجعه کنند.

اعطای تسهیلات برای احداث مسکن اجاره
سازمان مسکن و شهرسازی استان زنجان در ادامه طرح احداث و عرضه مسکن اجاره‌ای از کلیه سازندگان واجد صلاحیت دارای پروانه اشتغال، نهادهای عمومی غیردولتی متولی امور خانوارهای کم‌درآمد مانند کمیته امداد امام‌خمینی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرداری‌ها، سازمان بهزیستی و موسسات خیریه، تعاونی‌های مسکن کارگری و کارمندی و انبوه‌سازان تعیین صلاحیت شده اعم از دارندگان زمین ملکی و متقاضیان استفاده از زمین‌های دولتی که توان اجرای پروژه را داشته باشند، دعوت کرده است برای اطلاعات بیشتر تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به محل سازمان مسکن و شهرسازی استان زنجان مراجعه و درخواست کتبی خود را تسیلم کنند.