ساخت استادیوم در شهرهای کاشمر و بجستان
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ساخت استادیوم در شهرهای کاشمر و بجستان در استان خراسان رضوی را به طور جداگانه به مناقصه گذاشته است.

پیمانکاران واجد شرایط از امروز (10 اردیبهشت 86) سه روز فرصت دارند برای دریافت اسناد ارزیابی توان اجرای کار به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان آذرشهر، بن‌بست خطیبی، شماره 21، تلفن 6-22887851 و یا مشهد، بلوار وکیل‌آباد، امامت 4، شماره 34، طبقه دوم، تلفن 6055911-0511 مراجعه کنند.برآورد تقریبی هزینه هر یک از پروژه‌ها 3میلیارد و 370میلیون ریال و حداقل رتبه مورد نیاز برای پیمانکار 5 ابنیه است.

ساخت سه سالن ورزشی در خوزستان
شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین احداث سالن‌های چند منظوره توپی در شاوور شوش با مساحت تقریبی ۱۳۸۷ مترمربع ساختمان و ۱۰۴ مترمربع محوطه و هزینه تقریبی ۵۶۳۸میلیون ریال، در صفی آباد دزفول با برآورد هزینه ۷۱۱۸میلیون ریال و مساحت تقریبی ۱۶۷۷ متر مربع ساختمان و ۴۴ متر مربع محوطه و سالن مشابهی در مسجد سلیمان را تحت شماره مهندسان مشاور معماری «ره شهر» به مناقصه گذاشته است محل دریافت اسناد تهران میدان ونک- ابتدای بزرگراه حقانی- بعد از چهارراه جهان کودک- خیابان دیدار جنوبی- کوچه سپر شرقی- شماره ۲۶ تا ۱۲ اردیبهشت است.

ساخت تاسیسات ورزشی در کرج
احداث فضای جنبی اداری به مساحت 765 مترمربع، جایگاه تماشاچیان به مساحت 837 مترمربع، محوطه‌سازی به مساحت 4هزار متر مربع و زمین بیس بال به مساحت حدود 9هزار متر مربع در کرج با برآورد تقریبی 10میلیارد ریال پروژه دیگر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است که با مشاوره شرکت «ره‌ شهر» به مناقصه گذاشته شده و محل دریافت اسناد ارزیابی، توان اجرای کار و مهلت آن مشابه مورد قبلی است.

ساخت چندین سالن ورزشی در استان یزد
احداث سالن مسابقه‌ای شهید نصیری یزد، سالن چند منظوره شهید صدوقی مهریز، سال چند منظوره محمدآباد- استخر سرپوشیده هرات- سالن مسابقه‌ای مجموعه آزادی اردکان و سالن فیروزآباد را با برآورد تقریبی هزینه ۴۹میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال و مساحت تقریبی ۱۷۵۰۰ متر مربع زیربنا در استان یزد به مناقصه گذاشته است. شرکت‌های دارای پایه ۳ ابنیه و ۴ تاسیسات و تجهیزات می‌توانند از امروز تا ۱۲ اردیبهشت به نشانی تهران- خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)- خیابان هفتم- شماره ۱۷- تلفن: ۸۸۷۱۷۷۷۱ مهندسان مشاور موژدا و همکاران مراجعه و اسناد ارزیابی توان اجرای کار را دریافت کنند.

ساخت سالن ورزشی در نظرآباد
سالن ورزشی رسالت (سیدجمال‌الدین) در نظرآباد با زیربنای 1800 متر مربع و برآورد هزینه 3میلیارد و 800میلیون ریال نیز تحت مشاوره شرکت رازی‌گران به مناقصه گذاشته شده و برای دریافت اسناد ارزیابی و توان اجرای کار تا 11 اردیبهشت می‌توان به نشانی تهران، خیابان خرمشهر (آپادانا)، کوچه میناب، شماره 5، طبقه سوم و تلفن‌های 88765834 و 88510380 مراجعه کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت اماکن ورزشی می‌توان به نشانی اینترنتی www.Tonava.ir مراجعه کرد.

تهیه و نصب ۶ دستگاه سوله در تهران و سمنان
یک سازمان دولتی در نظر دارد تهیه و نصب 6 دستگاه سوله را در حوالی شهرهای تهران و سمنان از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.


از متقاضیان دعوت شده است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن77007026-021 تماس بگیرند.

واگذاری زمین دولتی در شهرهای شمالی برای ساخت خانه‌های اجاره‌ای
سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران برای افزایش و عرضه مسکن اجاره‌ای از همه سازندگان واجد صلاحیت دارای پروانه اشتغال، نهادهای عمومی غیردولتی متولی امور خانواده‌های کم‌درآمد مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن، شهرداری‌ها، سازمان بهزیستی، موسسات خیریه، تعاونی‌های مسکن کارگری و کارمندی و انبوه‌سازان تعیین صلاحیت شده متقاضی استفاده از زمین‌های دولتی که توان فنی و مالی اجرای پروژه را داشته باشند، دعوت کرده است تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه جاری به محل سازمان مسکن و شهرسازی استان مازندران (مدیریت مسکن) به آدرس ساری - خیابان جام جم - خیابان سعادت مراجعه و درخواست کتبی خود را تسلیم کنند.اراضی قابل تخصیص سازمان در شهرهای بابل، آمل، فریدونکنار، نکا و رامسر واقع شده است.