فرصت‌های کسب‌و کار برای شرکت‌های ساختمانی

دعوت برای ساخت اماکن ورزشی

با توجه دولت به گسترش ورزش در کشور، بودجه مربوط به ساخت و توسعه اماکن ورزشی در سال‌جاری افزایش قابل توجهی داشته است. از همین رو شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در فراخوان‌های متعددی از شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاران دعوت کرده است که برای ارائه اسناد ارزیابی توان کار به شرکت‌های مشاور پروژه‌های احداث اماکن ورزشی مراجعه کنند.در واقع برنامه دولت برای گسترش اماکن ورزشی، فرصت بسیار خوبی برای رونق بیشتر کسب و کار شرکت‌های ساختمانی است. ساخت سالن‌های ورزشی در استان فارس

از جمله برنامه‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی‌، احداث و تکمیل سالن‌های ورزشی استان فارس، در شهرستان‌های استهبان، چهل‌چشمه شیراز، لامرد و فیروزآباد، همچنین زمین‌های فوتبال داراب، قائمیه، کازرون، خشت کازرون، مرودشت و استخر روباز لامرد است که قریب به ۳۰میلیارد ریال برای آنها هزینه در نظر گرفته شده است. پیمانکاران واجد شرایط تا هشتم اردیبهشت فرصت دارند به مهندسین مشاور معماری ره‌شهر در تهران، میدان ونک، ابتدای بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان دیدار جنوبی، کوچه سپر شرقی، پلاک ۲۶ با تلفن‌های ۸-۸۸۷۸۵۳۹۷ مراجعه کنند.شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی در شیراز هم قصد احداث سالن دوومیدانی و دوچرخه‌سواری دارد که حدود ۱۳هزار متر مربع زیربنا خواهد داشت و ۸۵میلیارد ریال برای آن برآورد هزینه شده است.پیمانکاران واجد شرایط (دارای حداقل رتبه ۲ در رشته ابنیه و رتبه ۳ در رشته تاسیسات) می‌توانند تا پایان این هفته به مهندسین مشاور «آرتک» و همکاران به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، کوچه شهید حجت دوست، شماره ۶۳ با تلفن‌های ۸۸۹۶۵۸۸۷ و ۸۸۹۶۹۱۸۷ مراجعه کنند.

ساخت استادیوم در گیلان

احداث استادیوم ورزشی با زیربنایی حدود ۲۰هزار مترمربع در گیلان شهرستان رستم‌آباد رودبار پروژه دیگری است که هزینه اجرایی آن حدود ۳۰میلیارد ریال برآورد شده و پیمانکاران واجد شرایط تا هشتم اردیبهشت فرصت دارند برای اسناد ارزیابی توان اجرای کار به مهندسین مشاور آتک در تهران، خیابان بخارست، خیابان هفدهم،‌شماره ۱+۱۲ تلفن ۸۸۷۱۹۶۱۵ مراجعه کنند.

ساخت مجموعه ورزشی در کرمانشاه

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین قصد دارد تهیه طرح جامع مجموعه ورزشی تفریحی کرمانشاه را به مساحت حدود ۲۵۰ هکتار به مشاور واجد شرایط واگذار کند.

به همین خاطر از مشاوران دارای پایه یک گروه ساختمان‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی دعوت کرده است تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت سوابق کاری خود را برای بررسی به معاونت فنی مهندسی شرکت واقع در تهران، میدان مادر، (محسنی) خیابان رازان جنوبی، نبش میدان کاظمی، مجموعه ورزشی شهید کشوری ارسال کنند.

اجرای پروژه دادگستری آبادان

دادگستری کل استان خوزستان پروژه دادگستری آبادان را با زیربنای ۳۶۰۰مترمربع با اعتبار ۱۷میلیارد ریال به مناقصه گذاشته است و از شرکت‌های ساختمانی که دارای گواهینامه صلاحیت در پایه ۳ و ۴ ابنیه هستند دعوت کرده است تا پایان این هفته برای دریافت اسناد ارزیابی توان اجرای کار به نشانی اهواز، دادگستری کل استان خوزستان، ساختمان قدیم، دفتر فنی و مهندسی مراجعه کنند.

عملیات ساختمانی میله‌گذاری در اراک

شرکت آلومینیوم ایران تمامی شرکت‌های دارای رتبه یک ابنیه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را برای شرکت در مناقصه اجرای عملیات ساختمانی میله‌گذاری (آندرادینگ) دعوت کرده است. شرکت‌‌های واجد شرایط در صورت تمایل می‌توانند تا پایان این هفته برای دریافت مدارک ارزیابی توان اجرایی کار به نشانی کیلومتر ۵ جاده اراک، کمربندی شرقی، واحد قراردادها و یا آدرس اینترنتی: www.IRALCO.net مراجعه کنند.

برآورد اولیه هزینه تهیه و اجرای ساختمان آندرادینگ براساس فهرست بهای پایه سال ۸۵ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ۵۵میلیارد و ۲۶۷میلیون ریال و محل اجرای پروژه در اراک، شرکت آلومینیوم ایران، طرح ۱۱۰هزار تنی است.