ماهیت منحصر به فرد پلی استون

ایمان بستامی - هیچ ماده‌ای به اندازه پلی‌استون در مقابل لکه‌ها مقاوم نیست. این ماده فاقد منفذ است. بنابراین مایعات، جرم‌ها و باکتری‌ها نمی‌توانند در آن نفوذ کنند. مواد تشکیل‌دهنده این ماده کاملا یکنواخت در آن قرار گرفته است.

به همین دلیل خراش‌ها و تغییر رنگ‌های سطح که در اثر حرارت اجسام داغ و سیگار به وجود می‌آید را می‌توان توسط اسکاچ یا کاغذ سنباده از روی این سطوح پاک کرد.

در نتیجه پلی استون بسیار بادوام و قابل تعمیر است و این مزیتی است که سایر مواد چوب و یا صفحات روکش شده ندارند. پلی استون پس از نصب، هیچ‌گونه درز و اتصالی ندارد، در سطح بزرگ حالتی همچون سنگ یکپارچه را به نمایش می‌گذارد و از زیبایی بی‌نظیر برخوردار است. پاک کردن سطوح پلی‌استون از چرک‌ها و آلودگی‌ها توسط پاک‌کننده‌های خانگی به آسانی امکان‌پذیر است.

مجموعه این خواص پلی استون را تبدیل به ماده‌ای کاملا بهداشتی و محیطی مناسب برای کار کردن با مواد غذایی کرده است.

پلی استون را می‌توان به هر اندازه برید، چسباند، سوراخ کرد، انحنا داد، تراشید و شکل داد. این قابلیت‌های منحصر به فرد به شما امکان می‌دهد تا بدون هیچ گونه محدودیتی به سفر در دنیای طرح‌ها بپردازید.

پلی استون رنگارنگ است، ظاهری چون سنگ دارد، ولی برخلاف سنگ گرم است.

پلی استون از مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر اسیدها، مواد آلی و حلال‌های آلی برخوردار است. وزن مخصوص آن نصف سنگ است، بنابراین جایگزین مناسبی برای سنگ به نظر می رسد. از پلی استون می‌توان در تزئینات داخلی آشپزخانه یا حتی نمای ساختمان استفاده کرد. از این ماده در داخل کشور به صورت محدود استفاده می‌شود.

منبع: www.bastami.ir