گروه مسکن- ملیحه سادات حسینی: بازسازی و نوسازی ساختمان‌های قدیمی از فعالیت‌های پررونق اقتصادی است.

شرکت «بنیان سازه آل یاسین» یکی از شرکت‌های ثبت شده در این زمینه است.

این شرکت با ارائه خدماتی نظیر اجرای کلیه پروژه‌های ساختمانی و عمرانی از قبیل: ساخت کلیه ساختمان‌ها با هر نوع مصالح و روش اجرایی، نماسازی، روسازی، انبوه‌سازی و نوسازی مسکن، همچنین اخذ وام و تسهیلات از بانک‌ها در کلانشهر تهران فعالیت می‌کند.مدیران شرکت بنیان سازه آل یاسین تحت نام‌های پرویز خسروی میرزایی در سمت رییس هیات مدیره، زهرا توکلی خالدی در سمت نایب رییس هیات مدیره و پرویز خسروی میرزایی در سمت مدیرعامل از تاریخ ۲۹/۱۱/۸۵ به مدت نامحدود انتخاب شده‌اند. سرمایه اولیه این شرکت مبلغ ۶۰ میلیون‌ریال است. «سپهر صنعت خوزستان» به ثبت رسید

شرکت «سپهر صنعت خوزستان» با هدف ارائه خدماتی نظیر امور ساختمانی، طرح و اجرا و احداث ساختمان‌های مسکونی و اداری و همچنین اخذ وام و تسهیلات از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در تاریخ ۲۳/۱۱/۸۵ به ثبت رسید.

این شرکت در شهر اهواز واقع شده و فعالیت خود را با سرمایه اولیه به مبلغ یک‌میلیون ریال از تاریخ ثبت به مدت نامحدود شروع کرده است.

در شرکت سپهر صنعت خوزستان محمد غلامی به عنوان مدیرعامل، علی اقتداری به سمت رییس هیات‌مدیره و رضا فهیمی‌فر به سمت نایب رییس هیات‌مدیره برای مدت دو سال از طرف شرکت انتخاب شده‌اند.

همچنین تمامی اوراق مالی و اسناد تعهدآور این شرکت با امضای مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره به همراه مهر شرکت معتبر است.