فروش واحد‌های ویلایی در نزدیکی نمک‌آبرود

تازه‌ترین خبرها از شهر‌های شمال کشور حاکی از آن است که فروش ویلا و آپارتمان‌ها بازار داغی پیدا کرده است. مسوولان املاک این منطقه دلیل داغ بودن بازار را نزدیکی به فصل گردشگری می‌دانند.

در شهر نمک‌آبرود چالوس، شهرک ویلایی جدیدی تاسیس شده است که در آن حدود ۳۰واحد ویلایی تازه‌ساز برای فروش عرضه شده است.

متراژ واحد‌ها بین ۱۵۰ تا ۶۰۰متر، همراه با ۳۵۰ تا ۶۰۰ متر زمین است. این واحد‌ها با تمامی امکانات (آب، برق، گاز، تلفن) ارائه می‌شود. این واحد‌ها با قیمت نهایی ۶۰ تا ۱۲۰میلیون تومان عرضه می‌شود که این قیمت را کارشناسان مسکن این منطقه براساس قیمت زمین و امکانات تعیین کرده‌اند.

از سوی دیگر، شهرک دیگری به نام شهرک نمک‌آبرود که دارای مجتمع آپارتمانی است در شهر نمک‌آبرود به صورت بلوک‌بندی ساخته شده است.

متراژ واحد‌ها از ۶۰ متر الی ۱۳۰ متر و همین‌طور قیمت متراژ‌ها از ۶۰۰هزار تومان تا سقف یک‌میلیون و ۲۰۰هزار تومان است. این واحد‌ها دارای امکانات آب، برق، تلفن، پارکینگ و نگهبانی است. قیمت فروش واحد‌ها بستگی به امکانات و چشم‌انداز منطقه دارد و البته واحد‌های بلوک ۵ و ۶ به علت داشتن زیباترین چشم‌انداز منطقه دارای بالاترین قیمت هستند.

در همین منطقه زمین‌هایی به عنوان پیش‌فروش هم ارائه می‌شود. قطعه زمین بزرگی واقع در نمک‌آبرود به صورت قطعات ۳۰۰ تا ۷۰۰متری تقسیم‌بندی شده است که پیش‌فروش می‌شوند. قیمت متراژ‌ها بین ۱۱۰ تا ۱۳۰هزار تومان و با داشتن تمامی امکانات عرضه می‌شود و هر قطعه شامل سند ۶ دانگ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۱۳۹۲۲۶۵۳ تماس بگیرید.