شهر جدید اطاقور در مختصات جغرافیایی ۳۷ درجه و ۶دقیقه عرض شمالی از خط استوا و ۵۰ درجه و ۶دقیقه طول شرقی از نصف‌النهار مبدا در شرق استان گیلان واقع شده است. موقعیت مکانی این شهر به گونه‌ای است که به ۴ شهر اصلی استان گیلان متصل است از شمال به شهرستان لنگرود و دریای خزر، از شمال شرق به شهرستان املش و رودسر، از جنوب به رشته‌کوه‌های سرسبز البرز و از شمال‌غربی به لاهیجان محدود می‌شود. فاصله این شهر تا دریا حدود ۱۵ کیلومتر برآورد می‌شود. زیبایی این منطقه چشمان هر انسانی را خیره می‌کند به همین دلیل این منطقه به بهشت پنهان معروف شده است. با توجه به احداث اتوبان قزوین-رشت به طول ۱۳۸ کیلومتر و مسیر اتوبانی در گیلان مسافت این شهر تا تهران با سرعت مجاز به ۳ ساعت و نیم تقلیل می‌یابد و نیز با احداث اتوبان تهران-شمال نیز از مسافت کاسته خواهد شد. این شهر، دارای شهرک صنعتی است و با توجه به اینکه این شهر در شرف تاسیس دانشگاه و چند طرح بزرگ نیز هست، منطقه‌ای رو به رشد و مستعد پیش‌رفت به نظر می‌رسد که می‌توان آینده خوبی برای این منطقه پیش‌بینی کرد.در حال حاضر برخلاف مناطق دیگر رشد قیمتی در این منطقه صورت نپذیرفته است و منطقه خوبی برای ایجاد سرمایه‌گذاری گردشگری، شهرک‌سازی، کشاورزی، صنعتی و غیره به نظر می‌رسد.

جاذبه‌های گردش‌گری نزدیک به این منطقه، ساحل چمخاله، منطقه توریستی نگین سبز، پارک جنگلی خرما، پارک جنگلی بلوردکان، تله‌کابین لاهیجان، مناطق ییلاقی، باغات چای پارک جنگلی مریدان، پارک آبی املش.

برای اطلاع از چگونگی سرمایه‌گذاری مطمئن در این منطقه با مشاور املاک شهر سبز با شماره‌تلفن‌های: ۰۱۴۲۵۵۳۳۸۶۹ ۰۹۱۱۱۴۵۵۰۳۲-۰۹۱۲۲۱۰۲۴۷۹ تماس بگیرید.