مجتمع ویلایی و آپارتمانی ساحل‌بان

مهدیس فرقانی - «مجتمع ساحل‌بان» زیر نظر دفتر فنی و مهندسی سازه‌گستر شمال است. این مجتمع‌ها در فاصله شهر نور و نمک آبرود، ۲۰ کیلومتری رویان بعداز منطقه ملکان واقع شده است. متراژ ملک‌های ویلایی از ۱۲۰ تا ۱۳۰ متر همراه با کلیه امکانات است، قیمت ویلاها با بزرگی و کوچکی ملک، واقع شدن در منطقه توریستی متناسب است. وضعیت فروش در ۲۰ روز گذشته چشمگیر بوده به گونه‌ای که یک شهرک با تمام واحدها به‌فروش رفته است. در حال حاضر بازار فروش راکد است و کارشناسان مسکن منطقه چند روز آینده را با افزایش فروش پیش‌بینی می‌کنند. این ویلاها تنها برای فروش نیستند بلکه برای اجاره و رهن نیز عرضه می‌شوند.

رهن یک ویلای دوبلکس در مجتمع ویلایی ساحل‌بان با متراژ ۹۰۰ متر همراه با ۳۰۰ متر زمین، تا سقف ۹ تا ۱۰میلیون تومان است. در این شهرک علاوه بر مجتمع‌های ویلایی، مجتمع‌های آپارتمانی هم ساخته شده است. مشخصات دو مجتمع آپارتمانی نیز به این صورت است: یک مجتمع آپارتمانی با ۶ طبقه ۱۲ واحدی و متراژ ۱۲۰ متر است همراه با امکانات، که به صورت یک جا به فروش می‌رسد. دیگر مجتمع آپارتمانی با ۴ طبقه ۱۶ واحدی و متراژ ۹۰ متر است همراه با امکانات، قیمت هر واحد از این مجتمع ۴۰میلیون‌تومان است. این دو مجتمع آپارتمانی در شهر نور واقع شده است.

شهرک سازه‌گستر در کنار شهرک ساحل‌بان واقع شده است و در این شهرک تعدادی از ویلاها پیش‌فروش می‌شوند. پیش‌فروش یک ویلا با مشخصات ۲۳۰ متر زمین و ۱۵۰ متر زیربنا، دوبلکس به این صورت است، ۲۵میلیون تومان قیمت نهایی با این وجود که خریدار می‌تواند ۲۰میلیون تومان آن را پیش‌پرداخت کند و مابقی مبلغ را به‌صورت اقساط بپردازد و فروش این ملک همراه با سند مالکیت است.