نخستین همایش توسعه اقتصاد شهری با حضور ۳۰۰ تن از اندیشمندان، متخصصان و مدیران، هفتم اسفند در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین برگزار می‌شود. محمدرضا هدایتی، مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین هدف از برگزاری این همایش را بررسی راهکارهای عملی توسعه اقتصاد شهری قزوین با تاکید بر رفاه شهروندان، کارآفرینی، گردشگری، مدیریت واحد شهری، تاثیرپذیری از فرهنگ عمومی و تعریف بهینه کاربری زمینی با ارائه آخرین یافته‌ها و پژوهش‌های علمی داخلی و بین‌المللی در زمینه اقتصاد شهری

اعلام کرد.

محمدرضا هدایتی دبیر همایش افزود: در این همایش چگونگی افزایش مشارکت مردمی در اداره شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی با حضور اندیشمندان، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با موضوع همایش با ارائه ۲۰ مقاله از ۹۰ مقاله ارسالی بررسی خواهد شد.

مدیر واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری قزوین گفت: پس از برگزاری همایش و با توجه به دستاوردهای آن و همچنین طرح‌هایی که در واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری پیش‌بینی شده است برنامه مدون جذب مشارکت‌های مردمی تدوین و پس از تصویب اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.QazvinInzestment.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۸۱۲۲۲۴۴۳۰ تماس بگیرند.