پیامک یارانه‌ای به بنگاه‌های مسکن

جوسازی برخی مشاوران املاک درباره افزایش قیمت پس از قانون یارانه‌ها

گروه مسکن- لیلا درخشان: رییس اتحادیه مشاوران املاک از جوسازی برخی بنگاه‌های مسکن درباره افزایش قیمت بعد از اجرای قانون یارانه‌ها خبر داد و گفت: به ۱۵۰ بنگاه بزرگ در تهران با پیامک هشدار داده‌ایم که اگر به مردم اطلاعات غلط درباره قیمت مسکن ارائه بدهند، اسامی آنها به مسوولان دولتی داده خواهد شد و به عنوان عاملان بر هم زدن فضای اقتصادی کشور معرفی می‌شوند. مصطفی قلی خسروی به دنیای‌اقتصاد گفت: مشاوران املاک حق ندارند فضای آرام بازار مسکن را با اظهارنظرهای غیرکارشناسی و محرک‌زا، بر هم بزنند و اگر به این هشدار توجه نکنند، امتیاز و پروانه فعالیت آنها لغو خواهد شد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک با توجه به حساسیت دولت نسبت به قیمت مسکن، در جهت تعامل با دولت از هیچ برخوردی با مشاوران املاک متخلف که قصد بر هم زدن نظم بازار را دارند، دریغ نخواهد کرد.

خسروی همچنین در گفت‌وگو با خبرگزاری‌فارس تصریح کرد: دلایلی دارم که با آن پیش‌بینی می‌کنم قیمت مسکن سال آینده سقوط می‌کند، اما آنها را نمی‌خواهم رسانه‌ای کنم!

به گزارش دنیای‌اقتصاد، متن پیامک ارسالی به مشاوران املاک از طرف اتحادیه به شرح زیر است:

قابل توجه مدیر محترم بنگاه‌ مسکن: با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها و کاهش قیمت، به کلیه همکاران توصیه می‌شود که همچون گذشته در کاهش و تثبیت قیمت مسکن در راستای سیاست‌های دولت محبوب و خدمتگزار کوشا باشند. در صورت مشاهده موارد خلاف این مورد، با هرگونه تخلف برخورد قانونی خواهد شد. (رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران)