مقام عالی بنگاه‌داران مسکن کلاس توجیهی لازم دارند

کانون سراسری انبوه‌سازان به موضع‌گیری اخیر رییس اتحادیه کشوری مشاوران که انبوه‌سازان را به کارشکنی در بخش مسکن تعبیر کرده بود، واکنش نشان داد. دبیر کانون انبوه‌سازان با ارسال متن مکتوب به دنیای‌اقتصاد در آن نوشته است: «نظر به اینکه در روز پنج‌شنبه مورخ ۶/۳/۸۹ در صفحه ۷ آن روزنامه از قول آقای مصطفی قلی خسروی، ریاست محترم اتحادیه کشوری مشاوران املاک آمده است که انبوه‌سازان هیچ‌گاه به نفع مردم کار نکرده‌اند و

کارشکنی‌ها و بردن بخش مسکن به حاشیه را ادامه و چوب لای چرخ مسکن می‌گذارند.استدلال ایشان این است که زمانی که

انبوه‌سازان تشکیل شدند، یک بدعت بدی که برجای گذاشتند این بود که قیمت پارکینگ و انباری را جدا از قیمت آپارتمان محاسبه کنند.

به‌نظر می‌رسد تفکیک بهای یک واحد آپارتمان با کاربری‌های مختلف که بالطبع هزینه‌های ساخت متفاوت را نیز در برخواهد داشت، قابل فهم برای این مقام عالی بنگاه‌داران مسکن کشوری نمی‌باشد که موجب گردید حرفه‌مندان عمران و آبادی را به کارشکنی و چوب‌لای چرخ مسکن گذاشتن متهم نماید.

از این رو کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن کشور آمادگی دارد کلاس توجیهی برای ایشان جهت تفهیم و درک موضوع برگزار نماید تا من‌بعد اظهار نظر ایشان در خصوص سایر حرفه‌مندان آگاهانه و در حد و اندازه خودشان باشد.

خواهشمند است در پاسخ به اظهارات ایشان مطالب فوق را در اولین شماره آن روزنامه به چاپ برسانید.»