نیکزاد 7 صبح امروز در پرند

مشکلات شهر جدید پرند چیست؟

گروه مسکن- وزیر مسکن به فاصله کوتاهی از بازدید‌ سرزده از پرند، قرار است صبح امروز ساعت ۷ در این شهر حاضر شود و از تک‌تک پروژه‌های ۹۹ساله بازدید کند. در پرند نزدیک به ۱۰۰ هزار واحد مسکونی‌مهر در حال ساخت است که این حجم بزرگ و استثنایی ساخت‌وساز -در هیچ شهری در این ابعاد مسکن‌مهر ساخته نمی‌شود- باعث شده وزارت مسکن نظارت‌های مستمر و گاهی هم نامحسوس را از روند پروژه‌های پرند به‌کار بگیرد.

علی نیکزاد ماه گذشته هم از پرند بازدید کرده بود. همچنین هر هفته نمایندگان وزیر مسکن به این شهر جدید مسافرت می‌کنند. در حال حاضر هم انبوه‌سازان و هم تعاونی‌های مسکن در پرند مشغول ساخت هستند. برخی تعاونی‌ها در این شهر جدید می‌گویند حمایت‌هایی که از انبوه‌سازان می‌شود، بیشتر است.در حال حاضر دو شرکت خارجی در پرند مقدمات ساخت اولین بلندمرتبه در زمین‌های ۹۹ساله را شروع کرده‌اند.از سوی دیگر شرکت‌های وابسته به وزارت دفاع نیز در کنار انبوه‌سازان بخش خصوصی در این شهر مشغول ساخت‌وساز هستند. به گزارش دنیای‌اقتصاد وزیر مسکن می‌تواند در جریان بازدید امروز خود در پرند از حال و روز تعاونی‌هایی که از طریق پیمانکار ساخت‌وساز را هدایت می‌کنند، جویا شود.

همچنین بهتر است موضوع آب و برق شهری در زمین‌های ۹۹ساله این شهر در کنار این موضوع که وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه به تعهدشان در این زمینه عمل کرده‌اند یا نه، پیگیری شود. موضوع خدمات و امکانات زیربنایی و روبنایی در زمین‌های مسکن‌مهر از جمله پیگیری‌های مهم بعدی می‌تواند باشد. در حال حاضر آنچه نگرانی متقاضیان مسکن ‌مهر ساکن تهران را جدی کرده است، ضعف امکانات رفاهی در پرند است که باید به موازات ساخت‌وسازها در این شهر، برقرار شود