آموزش صنعتی‌سازی مسکن در سه دانشگاه‌ معتبر

قلعه نوعی- مدیرعامل مپسا

گروه مسکن - شرکت مپسا که در حال حاضر مدیریت صنعتی‌سازی در مسکن‌مهر را بر عهده دارد، طبق تفاهمی که با سه دانشگاه معتبر کشور انجام داده، برای دانشجویان رشته عمران ساختمان، دوره‌های آموزش صنعتی‌سازی برگزار می‌کند. براین اساس، درس «فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان» از ترم آینده در دانشگاه‌های شریف، علم‌وصنعت و خواجه‌نصیرالدین طوسی در قالب ۲ واحد دانشگاهی تدریس خواهد شد.

روابط عمومی شرکت مپسا در این باره اعلام کرده، در پی توافقات به عمل آمده میان دانشگاه‌های فوق و شرکت مپسا، درس «فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان» در چارت درسی دانشجویان رشته عمران گنجانده شده که تدریس آن در دانشگاه شریف، مختص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و در دانشگاه‌های «علم و صنعت» و «خواجه نصیرالدین طوسی» ویژه دانشجویان دوره کارشناسی خواهد بود.

مپسا برای آموزش کاربردی درس صنعتی‌سازی مسکن، یک دوره بازدید از بزرگترین پروژه صنعتی‌سازی که در قالب ۸ هزار واحد هم‌اکنون در زمین‌های ۹۹ ساله پرند در حال ساخت است، برای دانشجویان برگزار خواهد کرد.

مپسا از زیرمجموعه‌های وزارت صنایع است که در دوره جدید مدیریت اقدامات درخور توجهی برای تسریع در ساخت‌وساز مسکن‌مهر انجام داده است.

سید حسن قلعه‌نوعی مدیرعامل مپسا طی ماه‌های اخیر توانست بخش خصوصی را به احداث ۲۲ کارخانه تولید قطعات پیش‌ساخته مسکن ترغیب کند که در حال حاضر بخش قابل توجهی از زمین‌های ۹۹ساله در این شهر زیر ساخت این پروژه‌ها رفته است.