گروه مسکن- تلاش انبوه‌سازان برای ارتباط با دولت به منظور پیگیری مشکلات حوزه ساخت‌وساز ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است. به گزارش دنیای اقتصاد سال گذشته امضای تفاهم‌نامه انبوه‌سازان با وزارت مسکن به منظور اجرای طرح مسکن مهر، اولین نقطه تعامل انبوه‌سازان با دولت بود. اما بعد از آن انبوه‌سازان تلاش بیشتری برای ارتباط با دولت انجام دادند و اکنون این تلاش‌ها منجر به آن شده که نهاد ریاست‌جمهوری تصمیم گرفته به صورت هفتگی با انبوه‌سازان تشکیل جلسه دهد تا از نزدیک در جریان جزئیات مشکلات این تشکل حرفه‌ای ساخت‌وساز قرار گیرد.

ایرج رهبر- رییس هیات‌مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان کشور با اعلام این خبر به دنیای‌اقتصاد گفت: روز گذشته جمعی از انبوه‌سازان با معاون رییس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری دیدار داشتند و به موجب آن مقرر شد که از این پس به صورت هفتگی انبوه‌سازان در نهاد ریاست‌جمهوری حضور داشته باشند و تعامل تنگاتنگی با دولت برقرار کنند.

رهبرتاکیدکرد: تعامل تنگاتنگ دولت با انبوه‌سازان برای بخش مسکن و حل معضلات آن بسیار مفید خواهد بود و انبوه‌سازان امیدوارند که با توجه به عزم دولت برای حل معضل مسکن و برقراری تعامل با بخش خصوصی بازار مسکن ساماندهی شود.

وی همچنین از نشست مشترک انجمن انبوه‌سازان با وزارت مسکن خبر داد و گفت: روز گذشته انبوه‌سازان با معاون امور ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی نشست مشترکی داشتند که به دنبال آن قرار شد انبوه‌سازان نمایندگان خود را به وزارت مسکن و شهرسازی معرفی کنند.

به گفته رهبر انبوه‌سازان قرار است سه نماینده به وزارت مسکن معرفی کنند تا تعامل انبوه‌سازان با این دستگاه دولتی برقرار شود.