گروه مسکن - مهدیس فرقانی: برخی بنگاهداران واقع در خیابان فرجام خبر از بازگشت رونق به بازار مسکن می‌دهند. برخی از این مشاوران در این باره می‌گویند: حدود یک هفته‌ای است که تعداد مراجعه‌کننده در بازار مسکن افزایش یافته است و بسیاری از خریداران در تلاش‌اند تا با جست‌وجوی دقیق، واحد مسکونی مورد نظر خود را خریداری کنند.

از طرفی دیگر تنها اغلب خریداران ملک با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان این روزها به مشاوران املاک برای خرید مراجعه می‌کنند و به ندرت خریدارانی با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان در بازار حضور پیدا می‌کنند.
در محدوده خیابان فرجام قیمت آپارتمان های مسکونی در مقایسه با اوایل سال متری 100‌هزار تومان کاهش داشته است ، اما نرخ اجاره نسبت به سال گذشته افت نداشته و ثابت باقی مانده است و اکثر مستاجران به‌دنبال کمترین قیمت رهن و اجاره هستند. در خیابان فرجام رهن اکثر واحدهای 60 متری به‌طور متوسط 20 میلیون و رهن واحدهای 50 متری حدود 17 میلیون تومان، بنا به گفته‌های مشاوران املاک این منطقه پیشنهاد شده است.
در حال حاضر قیمت های پیشنهادی هر متر مربع آپارتمان نوساز در فرجام بین یک میلیون و ۵۰۰‌هزار تا ۲ میلیون و ۱۰۰‌هزار تومان از سوی مالکان تعیین شده است که قیمت های پایین مربوط به محله هایی مانند رحمتی، نصرتی و عبداللهی است که این محله‌ها از تراکم جمعیت و سختی رفت و آمد در کوچه‌ها به علت باریک بودن برخوردار هستند.