مدیر عامل جدید برج میلاد معرفی شد

گروه ‌مسکن- سحرباباخانی: سرانجام پس از چند ماه سرپرستی از بلندترین سازه تهران‌، برج میلاد مدیر عامل جدید را به خود دید و علی ترکاشوند به عنوان مدیر عامل برج میلاد انتخاب شد. به گزارش دنیای اقتصاد‌، ترکاشوند پیش از این شهردار کرج و شهردار منطقه پنج تهران بوده است و از این پس نیز مسوولیت به سرانجام رساندن پروژه بلندترین سازه پایتخت را بر عهده دارد. لازم به یادآوری است پیش از این سیدرضا میر صادقی به عنوان مدیر عامل برج میلاد انتخاب شده بود، ولی در نخستین روزهای کاری سال ۸۸ میرصادقی‌، پس از چند سال فعالیت در احداث و تکمیل این برج یکباره استعفای خود را تقدیم مسوولان شهرداری تهران کرد که با این استعفا موافقت و «موسوی» عضو هیات مدیره شرکت یادمان سازه جایگزین وی شد.در حال حاضر ترکاشوند سومین مدیر عامل اجرایی برج میلاد است و همزمان با مدیریت جدید برج‌، شرکت میلاد آسمان با انتشار آگهی اقدام به فراخوان شناسایی بهره‌بردار برای رستوران‌های گردان و VIP مجموعه برج میلاد کرده است.

شرکت برج میلاد آسمان (بهره‌بردار برج میلاد) در این آگهی اعلام کرده که قصد دارد، بهره‌برداری از رستوران‌های گردان وVIP برج میلاد را از طریق قرارداد مشارکت به مدت سه سال به متقاضی واجد شرایط حقیقی یا حقوقی واگذار کند.

دراین آگهی حسن شهرت، داشتن توان مالی مناسب، تجربیات و سوابق مرتبط قابل قبول، داشتن نام تجاری (BRAND) معتبر داخلی یا خارجی و نیز استانداردهای کیفی معتبر و نوآوری در ارائه خدمات متمایز به عنوان معیارهای ارزیابی کیفی مورد تاکید قرار گرفته است. این آگهی شرکت میلاد آسمان در حالی منتشر شده که پس از بهره‌برداری آزمایشی از برج میلاد در مهر ماه سال گذشته تاکنون مدیر شرکت یادمان سازه و مسوولان شهرداری تهران هیچ توضیحی درباره رستوران گردان برج میلاد نداده‌ بودند. میر صادقی، مدیرعامل سابق یادمان سازه که اندکی پس از افتتاح آزمایشی برج میلاد از این مسوولیت کناره‌گیری کرد، ‌در زمان بهره‌برداری اعلام کرد که برج برای تکمیل برخی اقدامات جزئی نیاز به زمان بیشتری دارد و گویا تکمیل رستوران گردان نیز جزو همین ریزه‌کاری‌ها بوده که بیش از یک سال طول کشیده است. گلرخی، مدیرعامل میلاد آسمان در گفت‌وگو با «ایسنا»، با تاکید بر این که آشپزخانه دو رستوران گردان و VIP برج میلاد مشترک بوده و مراحل نهایی ساخت را طی کرده است، افزود: رستوران گردان برج میلاد با فاصله از رستوران VIP آماده افتتاح می‌شود. گلرخی همچنین تاکید کرد که فاصله چندانی بین افتتاح رستوران VIP و گردان نخواهد بود، اما بنا بر برخی صلاحدید‌ها از ارائه زمان مشخص افتتاح رستوران گردان خودداری کرد.