گروه مسکن- با وجود اینکه شهردار تهران بارها و بارها به لزوم اطلاع رسانی مستمر و شفاف‌سازی آمار و اطلاعات شهری در حوزه‌های مختلف و زیرمجموعه‌های مرتبط تاکید کرده است، اما .... در برخی از زیرمجموعه‌ها، مقامات نسبت به این تاکید، بی‌توجهی می‌کنند.محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با اعتقاد به اثرگذاری رسانه‌ها در جامعه و نقشی که مطبوعات می‌توانند در انعکاس فعالیت‌های یک نهاد داشته باشند، در دوره خدمتی خود در شهرداری با تشکیل تیم متخصص در روابط عمومی تلاش کرد در راستای ارتباط‌گیری با خبرنگاران و رسانه‌ها گام‌های موثری بردارد، اما متاسفانه در برخی از زیرمجموعه‌های شهرداری گویی همکاران کمر به خنثی‌سازی این تلاش‌ها بسته‌اند!خبرنگار دنیای‌اقتصاد در تاریخ ۲۳/۲/۸۸ نامه‌ای خطاب به معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نوشت و با ارسال آن به روابط‌عمومی معاونت خواستار پاسخگویی به پرسش‌های مطروحه در نامه شد تا از این طریق جامعه شهری از فعالیت‌ها و اقداماتی که در حوزه شهرسازی شهرداری در حال انجام است، مطلع شوند.

اما از اردیبهشت‌ماه تاکنون این نامه بدون پاسخ مانده است و معلوم نیست بالاخره معاونت شهرسازی تمایلی به پاسخگویی دارد یا خیر؟!

به نظر می‌رسد تقویت ارتباط‌سازمان‌ها به‌خصوص‌سازمان‌هایی که حوزه کاری‌شان مستقیم با مردم مرتبط است، می‌تواند برای پیشبرد کارها موثر باشد.

امید می‌رود همکارانمان در شهرداری مرکز از این طریق پیگیر باشند تا از این به بعد رسانه‌ها دیگر شاهد حبس اطلاعات ارزشمند در‌ سازمان‌ها و زیرمجموعه‌ها نباشند.