سعیدی‌کیا به کابینه دهم می‌رسد؟

گروه مسکن- براساس اعلام محمود احمدی‌نژاد لیست قطعی کابینه دهم شنبه آینده منتشر می‌شود.

اما آنچه تا امروز به عنوان کاندیداهای احتمالی پست وزارت مسکن از جانب برخی خبرگزاری‌ها مطرح شده، حاکی از شانس بالای محمد سعیدی‌کیا وزیر فعلی مسکن و شهرسازی برای ورود به کابینه دهم است. در طول دو هفته گذشته، صحبت‌ از معرفی محمد سعیدی‌کیا، علی نیکزاد (معاون عمرانی وزیر کشور)، علی‌اکبر محرابیان (وزیر صنایع) و همچنین یک مسوول ورزشی‌! به عنوان وزیر مسکن دولت دهم مطرح بوده است.

اما در این بین گفته می‌شود شانس سعیدی‌کیا بخصوص در بین نمایندگان مردم برای انتخاب به عنوان وزیر مسکن ۴‌سال آینده، بیشتر از سایرین است.

ازسوی دیگر، یکی از کاندیداهای احتمالی که خبرگزاری ایرنا هفته پیش از او به عنوان فرد انتخاب شده برای وزارت مسکن نام برده بود، روز گذشته اعلام کرده تاکنون هیچ صحبتی با وی دراین خصوص نشده است.

علی نیکزاد معاون عمرانی وزیر کشور، روز گذشته در حاشیه گردهمایی معاونان عمرانی استانداری‌های سراسر کشور در پاسخ به این سوال که آیا برای تصدی وزارت کشور یا مسکن در دولت دهم تاکنون پیشنهادی به شما داده شده است، توضیح داد: پیشنهادی در مورد وزارت کشور به من داده نشده است.

نیکزاد اضافه کرد: در ۲۴‌سال گذشته در فعالیت‌های فنی، ‌انتظامی، عمرانی و مسکن و شهرسازی مراحل مدیریتی مختلفی را در سطوح مدیر کل، معاون و استاندار گذرانده‌ام و فقط تاکنون وزیر نبوده‌ام.

به نظر می‌رسد تصمیم رییس دولت بر این باشد تا محمد سعیدی‌کیا که از ابتدای طرح مسکن مهر در این پروژه ملی حضور داشته تا پایان آن نیز امکان خدمت‌رسانی به تعاونی‌های مسکن مهر را داشته باشد.

آیا وزیر مسکن دولت نهم به کابینه دهم راه می‌یابد؟