یک عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن استان اصفهان گفت: از صحبت‌های اخیر در دولت می‌توان احتمال تغییر در سیاست‌های حوزه مسکن را استنباط کرد. شاه‌نوش در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه هنوز سرانجام طرح‌های ارائه شده در ۴ سال گذشته را مشاهده نکرده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به جمعیت جوان کشور و نیازهای اساسی جوانان، آرزوی ما این است که دولت منتخب به طور ریشه‌ای به حل مشکل مسکن بپردازد.

شاه‌نوش ادامه داد: دولت باید از متخصصان، فعالان و سرمایه‌گذاران در بخش صنعت مسکن حمایت کند.

مشاور فرهنگی انجمن انبوه‌سازان مسکن استان اصفهان خاطرنشان کرد: تزریق نقدینگی و پرداخت تسهیلات اگر تنها در جهت حل مشکل مسکن و ساخت باشد و با نظارت دقیق صورت بگیرد بسیار مناسب خواهد بود و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

شاه‌نوش تصریح کرد: خرید و فروش مسکن متوقف شده است و حتی میزان اجاره‌بها در بعضی از مناطق ۱۰ تا ۱۵درصد کاهش یافته است.

مشاور فرهنگی انجمن انبوه‌سازان استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر باید تغییر کند، اظهار کرد: در زمینه گروه سازنده مسکن مهر و استفاده از بخش خصوصی باید تغییراتی صورت بگیرد.

شاه نوش خاطرنشان کرد: بخش خصوصی می‌تواند از توان مالی خود در جهت دریافت تسهیلات و تامین برخی هزینه‌ها مانند نقشه و ... استفاده و از این طریق به دولت نیز کمک کند. به گفته‌ او دولت آینده باید به بخش خصوصی به چشم همکار و یاور دولت نگاه کند نه به چشم رقیب.

مشاور فرهنگی انجمن انبوه‌سازان مسکن استان اصفهان درباره نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده در این استان گفت: شهرداری استان تسهیلاتی را قائل شده و شورای اسلامی شهر اصفهان نیز بر این مساله تاکید دارند.

وی به مدیریت واحد شهری اشاره و تصریح کرد: این طرح باید در دولت جدید اجرا شود، زیرا به افزایش سرعت به ویژه در حوزه ساخت و ساز و مسکن منجر می‌شود.

شاه نوش اظهار کرد: ساخت و ساز مسکن در کلان شهرها در مقایسه با شهرهای کوچک بسیار متفاوت است، بنابراین طرح مدیریت واحد شهری کمک می‌کند تا در شهرهای بزرگ امتیازات بیشتری را برای ساخت و ساز در نظر بگیریم.