تهران فعلا رنگ پروژه‌های جدید را نمی‌بیند

رییس کمیسیون عمران شورای شهر: تونل توحید و برج میلاد باید دوباره بازدید شوند گروه مسکن- سحرباباخانی: با در نظر گرفتن درآمدهای شهرداری برای ادامه کار در پروژه‌های بزرگ شهری همچون برج میلاد، تونل توحید و‌... اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود؛ اما در صورت عدم تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده، برای پروژه‌ها اولویت‌بندی در نظر گرفته می‌شود‌.

حمزه شکیب، رییس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان مطلب فوق به «دنیای اقتصاد» گفت: در حال حاضر بیشترین درآمد شهرداری از محل ساخت‌وساز کسب می‌شود، ولی با این حال شورای شهر انتظار دارد در فضای کمبود اعتبارات سال ۸۸ پروژه جدیدی آغاز نشده و پروژه‌های قبلی به سرانجام برسند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه تونل نیایش یادآور شد‌: در مورد این پروژه اگر تامین فاینانس توسط شرکتی مجزا صورت نمی‌گرفت، این طرح آغاز نمی‌شد. شکیب با تاکید بر این مطلب که حجم پروژه‌های عمرانی شهرداری نسبت به سال قبل ۱۰ برابر شده است، درباره افتتاح به موقع پروژه‌های برج میلاد و تونل توحید به «دنیای اقتصاد» گفت: تا به امروز تاخیری در افتتاح این پروژه‌ها توسط شهرداری گزارش نشده، ولی با این وجود اعضای کمیسیون عمران باید مجددا از روند پیشروی این پروژه‌های عمرانی بازدید کنند.