بزرگ‌ترین مجتمع تجاری - اداری کشور به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر فروش بزرگ‌ترین مجتمع تجاری- اداری کشور گفت: فاز اول مجتمع تجاری، اداری نور تهران با رعایت مقررات ملی ساختمان ۱۶ مرداد ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش خبرگزاری فارس، سیامک صادقیانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتمع تجاری اداری نور تهران با وسعتی بالغ بر ۱۲۰‌هزار مترمربع عظیم‌ترین مرکز تجاری اداری کشور محسوب می‌شود که دارای امکانات و ویژگی‌های فنی و علمی‌خاص است که در مجتمع‌های دیگر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در شرایط نوین اقتصادی جهان، بازرگانی و تجارت شاخصه اصلی تولید محسوب می‌شود، ادامه داد: این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰‌هزار مترمربع در ۲۴ طبقه احداث شده است که دارای ۴ طبقه پارکینگ به مساحت ۳۶‌هزار مترمربع با ظرفیت ۱۳۰۰ واحد پارکینگ است.

صادقیانی در ادامه گفت: واحدهای تجاری این مجتمع ۷ طبقه است که شامل ۱۱۰۰ واحد تجاری است و تمام این طبقات با توجه به نیازهای روزمره مردم با مشاغل خاص در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای این مجتمع ۲۱۰ واحد تجاری برای صنف موبایل و در طبقات دیگر لوازم خانگی و صوت و تصویر، ۱۹۰ واحد طلافروشی و در سه طبقه مجزا، صنف پوشاک در نظر گرفته شده است.

دبیر مراسم افتتاحیه مجتمع تجاری نور تهران گفت: برای رفاه حال مشتریان تاکنون دو بانک سرمایه و پاسارگاد در مجتمع در حال فعالیت هستند و قرار است فعالیت بانک‌های ملی و صادرات نیز به زودی آغاز شود.

وی به بخش اداری مجتمع نور تهران اشاره کرد و گفت: بخش اداری مجتمع شامل ۱۳۰ واحد آپارتمان اداری در متراژهای مختلف به عنوان دفاتر شرکت‌ها و نمایندگی‌های داخلی و خارجی در نظر گرفته شده است.

صادقیانی خاطرنشان کرد: طبقات ۲۳ و ۲۴ این مجتمع به رستوران، تالارها و سالن‌های ویژه همایش به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه فاز نخست مجتمع نور تهران ۱۶ مرداد ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: سه ماه پس از به بهره‌برداری رسیدن این مجتمع، مراسم افتتاحیه عمومی‌ آغاز خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون ۵۰‌درصد واحدهای این مجتمع به فروش رفته و ۵۰‌درصد باقیمانده بعد از مراسم بهره‌برداری و پس از اعلام قیمت از سوی کمیسیون قیمت‌گذاری به فروش خواهد رسید.

وی ابراز امیدواری کرد، مجتمع تجاری- اداری نور تهران تلاش دارد تا با به کارگیری استعداد و توانمندی‌های نخبگان ایران و کمک و ارائه تسهیلات به بخش خصوصی و ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌های داخلی و خارجی نویدبخش تحولات شگرف اقتصادی و ارتقای جایگاه ایران در بازارهای جهانی باشد.

محل مجتمع تجاری- اداری نور تهران در تقاطع خیابان طالقانی و خیابان ولیعصر واقع شده و قرار است ۱۶مرداد ماه جاری با حضور مسوولان کشوری به بهره‌برداری برسد.