مدیرکل امور اجتماعی و سهام وزارت کار و امور اجتماعی از لزوم ایجاد زمینه‌های لازم برای عملیاتی شدن ساخت شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: این کار به بررسی‌های زیادی نیاز دارد و طی ۱ یا ۲سال قابل انجام نیست. مسعود کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد طرح ایجاد شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی که در تابستان سال‌جاری به توافق وزارتخانه‌های کار و امور اجتماعی، مسکن و شهرسازی و صنایع و معادن رسیده بود، گفت: انجام شدن این کار نیاز به کارهای کارشناسی و بررسی‌های فراوانی دارد که در مقطع زمانی کوتاه امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل امور اجتماعی و سهام وزارت کار و امور اجتماعی به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای این کار اشاره و اظهار داشت: آمایش سرزمینی و پیش‌بینی بودجه لازم برای ایجاد شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی بسیار ضروری می‌باشد و در کنار توجه به این موارد تقسیم مسوولیت‌ها نیز مورد توجه است.

کاظم‌زاده افزود: حرکت اصلی در انجام این طرح مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی است و ما منتظر اعلام نحوه شروع کار از سوی این وزارتخانه هستیم، ولی آنچه که معلوم است موکول شدن اجرای این طرح به سال آینده می‌باشد.