استاندار گلستان گفت: توجه اساسی به موضوع مسکن از اولویت‌های برنامه‌های سال‌جاری است و به این منظور تاکنون بیش از یک‌هزار هکتار زمین در شهرهای استان برای ساخت مسکن تملک شده است. مهندس «یحیی محمودزاده» در جلسه شورای اداری شهرستان علی‌آبادکتول اضافه کرد: در این زمینه از مجموع افرادی که در سایت اداره تعاون ثبت نام کرده‌اند، اطلاعات پنج هزار و ۴۸۷ نفر در قالب تعاونی‌های مسکن به سازمان مسکن و شهرسازی اعلام شده است.

به گزارش ایرنا، وی در زمینه مسکن روستایی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت و ساز مسکن روستایی شروع شده و تاکنون حدود ۶ هزار پرونده برای ارسال به بانک برای دریافت تسهیلات آماده شده است. استاندار گلستان، در خصوص توجه به بحث اشتغال نیز اظهار کرد: با اشتغالزایی مناسب در راستای آنچه در سند اشتغال تعریف شده است، باید حرکت کرد و در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی نیز به موضوع پیشرفت در امور اشتغال و مسکن توجه می‌شود.

وی در ادامه «مسجد محوری» را سر لوحه کار مسوولان در رده‌های مختلف بیان کرد و افزود: باید با پرداختن به امور مساجد و مصلی‌ها به مسائل فرهنگی و هنری توجه ویژه شود.

محمودزاده، حضور مسوولان در مساجد در قالب طرح شمیم رحمت را به‌منظور رفع مسائل و مشکلات مردم اقدامی پسندیده بیان کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های مهم در دست اقدام در شهرستان علی‌آبادکتول اظهار کرد: جاده علی‌آباد کتول به شاهرود، نیروگاه ۱۴۰۰ مگاواتی، بیمارستان ۹۶ تختخوابی و ناحیه صنعتی کمالان از طرح‌های مهم در دست اجرای این شهرستان است.