رییس اداره تعاون شهرستان کلاله اعلام کرد: دو‌هزار و ۳۵۷نفر از متقاضیان مسکن در ۱۳شرکت تعاونی مسکن این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند. «محمد سرگلزایی» در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از این تعداد تعاونی مسکن، هفت تعاونی مسکن کارمندی و بقیه از اقشار مختلف مردم هستند.

وی گفت: تاکنون پرونده تعاونی‌های مسکن کارکنان شبکه بهداشت و درمان، دادگستری، و شهرداری کلاله با ۲۸۷عضو به منظور برخورداری از زمین و تسهیلات بانکی برای عقد قرارداد در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی استان گلستان قرار گرفته است.

سرگلزایی همچنین از تشکیل شرکت تعاونی «مهر عدالت» در مراوه‌تپه خبر داد و گفت: در این شرکت ۲۵۵نفر از متقاضیان مسکن عضو هستند و برای احداث مجموعه‌های مسکن ۹هکتار زمین در این شهر واگذار شده است.

رییس اداره تعاون کلاله افزود: در شرکت تعاونی مسکن مهر عدالت کلاله یک‌هزار نفر عضو شده‌اند که با همکاری اداره پست در حال بررسی شرایط اعلامی متقاضیان مسکن هستیم که پس از انتخاب واجدان شرایط، برای عقد قرارداد در اختیار سازمان مسکن و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

به گفته وی، این اداره هم اکنون در حال انتخاب زمین مناسب برای احداث مسکن تعاونی‌ها در شهر کلاله است که به محض آماده شدن زمین در آینده نزدیک به متقاضیان واگذار می‌شود.