معاون مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی بر حمایت مسوولان از اجرای طرح بهسازی مسکن مددجویان این نهاد تاکید کرد. به گزارش کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، مسعود حسینی در نشست طرح بهسازی مسکن مددجویان گفت: حضور فعال و موثر مسوولان موجب پیشرفت کار و رفع مشکلات مددجویان در امر بهسازی مسکن آنها می‌شود.

او افزود: بهسازی مسکن مددجویان در راستای مقاوم‌سازی بافت‌های مسکونی و تسریع در تحقق برنامه‌ها برای رفع نیاز مسکن محرومان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان متولی مددجویان موظف است علاوه بر تامین معیشت مددجویان، مسکن و سرپناهی ایمن برای آنان تامین کند.

او با بیان اینکه سهمیه ابلاغی در اجرای این طرح نامحدود است، گفت: با توجه به نامحدود بودن این طرح، کمیته امداد باید با همکاری بنیاد مسکن تمام توان خود را در اجرای هر چه بهتر این طرح به کار گیرد.

وی فقدان مسکن را یکی از دغدغه‌های مددجویان شهری عنوان کرد و گفت: مسکن شهری به علت اجرای طرح بهسازی مسکن روستایی متوقف شده بود، ولی اخیرا با اختصاص ۸‌میلیارد ریال، کار ساخت و خرید مسکن مددجویان شهری در حال اجرا است.

او اظهار کرد: این نهاد در راستای ساخت و خرید مسکن، افراد زیر پوشش را در سه قالب مستاجر، دارندگان مسکن‌های نیازمند بازسازی و افرادی که در منازل اقوام و نیکوکاران سکونت دارند، اولویت‌بندی می‌کند.