قائم مقام معاونت فنی - عمرانی شهرداری تهران از صرف هزینه حدود ۱۸۰‌میلیارد تومانی شهرداری تهران برای ساخت فاز یک برج میلاد خبر داد. ناصر گودرزوند در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: فاز یک پروژه برج میلاد در بهمن سال‌جاری افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد شد. قائم مقام معاونت فنی - عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: فاز یک پروژه برج میلاد شامل ۲ بخش است‌ که بخش اول آن، خود برج و ساختمان پایه آن و دیگری مرکز همایش‌های آن است.

وی در خصوص مرکز همایش‌های برج گفت: کارها در این بخش رو به اتمام است و تا قبل از بهمن‌ آماده افتتاح خواهد شد.

گودرزوند در ادامه افزود: طراحی یک راه دسترسی روی بزرگراه شیخ فضل‌ا... انجام شده و با احداث یک پل چند جهته افرادی که از سمت شهرک غرب، شیخ فضل‌ا... و همت می‌آیند، می‌توانند از غرب پروژه وارد این مجموعه شوند.

قائم مقام معاونت فنی - عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: راه‌های دسترسی پروژه همزمان با برنامه‌ریزی انجام شده در حال اجرا است و راه‌ها در موعد مقرر افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد شد. گودرزوند در خصوص نمای شیشه‌ای برج گفت: نصب شیشه در استوانه بدنه برج به جز بسکت بالا، ظرف یک هفته آینده به اتمام می‌رسد.

به گفته قائم مقام معاونت فنی- عمرانی شهرداری تهران، کارهای عمرانی در برج میلاد همزمان با کارهای بهره‌برداری انجام می‌شود و از برنامه زمان‌بندی شده عقب نیستیم.