۸۲ واحد مسکونی طی آیینی در شهرستان‌های کرج و شهریار به کارکنان نیروی انتظامی واگذار شد. از این تعداد واحد ۷۲ واحد در ملارد شهریار و ۱۰ واحد در مهرشهر کرج در اختیار کارکنان نیروی انتظامی قرار گرفت. ساخت این واحدها که زیربنای آنها بین ۷۵ تا ۸۲ مترمربع است، بالغ بر سه‌میلیارد ریال هزینه دربرداشته است. مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا در آیین واگذاری این واحدها گفت: تا پایان امسال پنج هزار واحد مسکونی احداث و به کارکنان نیروی انتظامی واگذار می‌شود.

سردار «حمیدرضا منیری» افزود: طبق پیش‌بینی‌ها، همچنین در سال آینده ۱۰هزار واحد مسکونی احداث و به کارکنان ناجا در کشور واگذار خواهد شد. منیری در عین حال اظهار کرد: به دلیل برخی مشکلات در ۱۰ سال گذشته، اقدام‌های لازم برای تامین مسکن کارکنان این نیرو انجام نشده است و اکنون بنیاد تعاون ناجا می‌کوشد، ظرف پنج سال آینده مشکل مسکن کارکنان نیروی انتظامی را برطرف کند. وی گفت: بنیاد تعاون ناجا به عنوان بزرگترین انبوه‌ساز کشور آماده است در زمینه ساخت مسکن در شهرهای جدید برای تامین مسکن سایر قشرهای مردم مشارکت کند.

مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا افزود: برای تحقق برنامه‌های دولت خدمتگزار، این بنیاد نیز آمادگی مشارکت در طرح‌های عمرانی نظیر جاده‌سازی، ساخت بزرگراه، مترو، طرح‌های آب و فاضلاب و دیگر طرح‌های زیربنایی در سطح کشور را دارد.