معاون وزیر مسکن و شهرسازی از اختصاص ۱۴‌میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل ساختمان‌های دولتی در لرستان در سال جاری خبر داد. به گزارش ایسنا، مهندس موسوی برزگری در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه ۳۵۰‌واحد مسکونی اجاره به شرط تملیک در خرم آباد از تکمیل و تحویل ۲۵‌بیمارستان نیمه کاره به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: اجرای این طرح‌ها که از سال‌های گذشته آغاز شده‌اند به‌دلیل کمبود اعتبار نیمه‌کاره هستند که تا پایان سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند. وی در ادامه از تکمیل ۳۰ بیمارستان در راستای اتمام طرح‌های نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر طرح مطالعاتی احداث سه هزار و ۵۰۰‌تخت در کشور در دست اجرا است. معاون فنی اجرایی وزارت مسکن و شهرسازی اعتبار مورد نیاز طرح‌های یاد شده در سال جاری را دو هزار‌ میلیارد و ۲۰۰‌میلیون ریال بیان کرد.

وی در ادامه از اختصاص ۱۴‌میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل ساختمان‌های دولتی در لرستان خبر داد و ساخت و تکمیل بیمارستان‌های آموزشی خرم‌آباد، ۶۴‌تختخوابی پل‌دختر، ۹۶‌تختخوابی الیگودرز، ۶۴‌تخت‌خوابی الشتر و ۱۶۰‌تختخوابی بروجرد را از جمله این طرح‌ها دانست. برزگری تصریح کرد: در صورت تامین به‌موقع اعتبار، بیمارستان آموزشی خرم آباد با پیشرفت کاری ۵۰ درصد تا پایان تیرماه سال ۸۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

برزگری تصریح کرد: در صورت تامین به‌موقع اعتبار، بیمارستان آموزشی خرم‌آباد با پیشرفت‌ کاری ۵۰درصد تا پایان تیرماه سال ۸۸ به بهره‌برداری می‌رسد. وی گفت: اعتبار طرح‌های نیمه تمام استان در سال آینده تا چهار برابر افزایش می‌یابد.

وی در خاتمه ورزشگاه‌های ۱۵‌هزار نفری خرم آباد و دو هزار و ۵۰۰‌نفری الیگودرز را از دیگر طرح‌های در دست اجرای این وزارتخانه در لرستان بیان کرد.