معاون فنی و اجرایی وزارت مسکن و شهرسازی گفت‌: تا پایان سال‌جاری ۲۵بیمارستان نیمه‌کاره در کشور به بهره‌برداری می‌رسد. موسی برزگری که برای حضور در آیین آغاز عملیات احداث ۳۱۰واحد مسکونی اجاره به شرط تملیک در خرم آباد به این شهر سفر کرده، افزود: این طرح‌ها در سنوات گذشته آغازشده و به ‌دلیل کمبود اعتبار، نیمه‌کاره رها شده بود.

وی اظهار کرد: امسال با تخصیص اعتبار لازم، این تعداد بیمارستان احداث و به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده می‌شود.

وی اضافه ‌کرد: پارسال در راستای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام، تعداد ۳۰بیمارستان نیمه‌کاره به مرحله بهره‌برداری رسید و به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

معاون فنی- اجرایی وزارت مسکن و شهرسازی گفت: امسال همچنین طرح مطالعاتی احداث ۳‌هزار و ۵۰۰تخت در کشور در دست اجرا است.

وی اعتبار موردنیاز طرح‌های یاد شده در سال‌جاری را ۲هزار میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال عنوان کرد.

برزگری در ادامه گفت: امسال ۱۴۰میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل ساختمان‌های دولتی در لرستان اختصاص یافته است.

وی ساخت و تکمیل بیمارستان‌های آموزشی خرم‌آباد، ۶۴تختخوابی پل‌دختر، ۹۶ تختخوابی الیگودرز، ۶۴ تختخوابی الشتر و بیمارستان ۱۶۰تختخوابی بروجرد را از جمله این طرح‌ها ذکر کرد.

برزگری ورزشگاه‌های ۱۵هزار نفری خرم‌آباد و ۲هزار و ۵۰۰نفری الیگودرز را از دیگر طرح‌های در دست اقدام این وزارتخانه در استان لرستان عنوان کرد.

وی ‌افزود: در صورت تامین‌ اعتبار به ‌موقع، بیمارستان آموزشی خرم‌آباد با پیشرفت کاری ۵۰درصد تا پایان تیرماه‌ سال ۸۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ابراز امیدواری کرد: اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام استان لرستان در سال آینده تا چهار برابر افزایش یابد.