گروه مسکن - مهدیس فرقانی: در محله‌هزار دستگاه بازار مسکن از نظر مشاوران املاک این محدوده رضایت‌بخش است، چراکه آنها اینطور اظهار می‌کنند که میزان معاملات و قرارداد‌های ملکی نسبت به اواخر سال گذشته با استقبال هر چند ناچیز همراه شده است. این مشاوران در مورد قیمت‌های فعلی در بازار مسکن این طور اظهارنظر می‌کنند که قیمت‌ها متحمل هیچ تغییری نبوده‌ و در حال حاضر قیمت‌های فعلی در بازار مسکن تثبیت شده است.

قیمت پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان نوساز در‌هزار دستگاه بین یک‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تا یک‌میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان از سوی فروشندگان اعلام شده است.
در بازار مسکن نازی‌آباد هم وضعیت به همین منوال است. اگر این روزها در بنگاه‌های املاکی گذری داشته باشید، متوجه این مساله خواهید شد که بازار اجاره داغ است و نکته قابل‌توجه، میزان نرخ اجاره بها است که از سوی مالکان مشخص می‌شود. این روزها فرصت مناسبی برای مالکان است تا واحدهایی را که مدت‌ها بدون متقاضی در بازار برای خرید یا اجاره ارائه کرده بودند به دست مستاجر بسپارند و از طرفی دیگر به علت زیاد بودن فایل‌های اجاره در هر منطقه، افزایش نرخ اجاره بها زیاد به نفع مالک نخواهد بود. چرا که کمتر متقاضی با وجود قیمت‌های پایین حاضر به اجاره واحدهایی با نرخ اجاره بالا می‌شود.