بعید است برج میلاد 6 ماه دیگر آماده شود

رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران در بازدید از برج میلاد پیش‌بینی کرد برج تا پایان سال آماده بهره‌برداری شود. حمزه شکیب با اشاره به اینکه من وضعیت زیرزمین این برج را ندیده بودم و طبق این مشاهدات پایان سال را برای افتتاح نهایی پیش‌بینی می‌کنم، گفت: در خصوص اتمام کار برج میلاد دست‌اندرکاران این مجموعه ۶ ماه دیگر را در نظر گرفته‌اند، ولی معتقدم بعید است ظرف این مدت کار به اتمام برسد، هرچند که ساخت برج میلاد طی ۳۳ ماه گذشته شتاب پیدا کرده است.

میلاد ۳۵‌میلیارد می‌خواهد

رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تصریح کرد: از سال ۷۲ تاکنون ۱۶۸میلیارد تومان برای ساخت برج میلاد هزینه شده است و برای اتمام این پروژه هنوز ۳۵‌میلیارد تومان دیگر نیاز است.

حمزه شکیب در حاشیه بازدید رییس و نایب‌رییس شورای شهر تهران از مراحل ساخت برج میلاد، اظهار داشت: شورای شهر تهران در بودجه امسال ۴۷میلیارد تومان برای اتمام پروژه برج میلاد تصویب کرده است که ۳۰‌میلیارد آن نقد و بقیه آن از اعتبارات غیرنقدی تامین می‌شود. وی افزود: انجام نازک‌کاری در سیستم‌های عمرانی عظیم مانند برج میلاد زمان زیادی را می‌طلبد ضمن اینکه می‌خواهیم کار هنری انجام شود.

رییس کمیسیون توسعه و عمران گفت:‌ کار باید به نحوی به اتمام برسد که بازگو کننده فرهنگ کشورمان باشد.