اعضای تعاونی چندمنظوره کارکنان وزارت جهاد کشاورزی به دلیل کاهش متراژ زمین‌های خود و ۲۱ سال معطلی برای کسب مجوز ساخت، جلوی در وزارت مسکن و شهرسازی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری موج، علی میرمحمدی سخنگوی این شرکت تعاونی، در خصوص تجمع اعضای شرکت تعاونی چندمنظوره کارکنان وزارت جهاد کشاورزی گفت: در سال ۱۳۶۷، وزارت جهاد کشاورزی ۵۳۸ هکتار از زمین‌های سیاه‌کلاهان کرج(محمودآباد) را به کارمندان وقت این وزارتخانه واگذار کرد. وی اضافه کرد: به همین منظور شرکت تعاونی چندمنظوره کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برای واگذاری زمین به کارمندان این وزارتخانه تشکیل شد.

به گفته میرمحمدی؛ ظرف این سال‌ها، ۱۵۹ هکتار از زمین‌های این شرکت تعاونی کم شده است.

سخنگوی تعاونی چندمنظوره کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه به تازگی نیز ۳۲ هکتار دیگر از زمین‌های این تعاونی تصاحب شده است، بیان کرد: تمام این سازمان‌ها و شرکت‌های تعاونی که در ۵۳۸ هکتار موجود، صاحب زمین شده‌اند، اجازه ساخت گرفته و حتی برخی ساخت و سازهایی انجام داده‌اند، اما هنوز مجوز ساخت‌وساز برای شرکت تعاونی کارکنان وزارت جهاد صادر نشده است.وی خانواده شرکت تعاونی کارکنان جهاد کشاورزی را سه‌هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: تا زمانی که جواب قانع‌کننده‌ای از سوی مسوولان وزارت مسکن و شهرسازی دریافت نکنیم به تجمع اعتراض آمیز خود ادامه خواهیم داد.