تحویل زمین 70هزار واحد مسکونی در پرند

رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران گفت: دومین پروژه بزرگ آماده‌سازی و تحویل زمین برای مسکن مهر هفته آینده در شهر پرند انجام می‌شود. ابوالفضل مشکینی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس افزود: در مرحله دوم تحویل زمین در استان تهران هفته آینده عملیات آماده‌سازی ۹۰‌هزار واحد زمین در قالب دو طرح ۲۰هزار و ۷۰‌هزار واحدی برای ساخت و ساز در شهر پرند آغاز خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ظرفیت استان تهران امکان‌سنجی زمین صورت گرفته و از نظر تامین زمین برای مسکن مهر مشکلی در سطح این استان که بیشترین متقاضی را در کشور دارد، نخواهد بود. وی افزود: از سوی اداره تعاون استان تهران ۲۰۷‌هزار نفر واجد شرایط مسکن مهر شناخته شده‌اند که ۴۵هزار نفر نیز برای دریافت تسهیلات مسکن مهر معرفی شده‌اند.

رییس سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران در خصوص میزان انصرافی‌های مسکن مهر اظهار داشت: بیش از یک‌میلیون نفر در استان تهران برای مسکن مهر ثبت‌نام کردند که تاکنون ۵۰‌هزار نفر فرم «ج» درخواست آنها که مربوط به استفاده از امکانات دولتی بوده‌اند قرمز و باطل شد.

وی ادامه داد: ۷۰ هزار نفر نیز به دلایلی همچون بروز مشکل با تعاونی مسکن خود برای تکمیل پرونده به ادارات تعاونی مسکن مراجعه نکرده‌اند که در نهایت انصرافی و خارج شده از طرح مسکن مهر محسوب می‌شوند.