گروه مسکن- مهدیس فرقانی: 120واحد مسکونی در شهرک غرب که ساخت آنها مراحل نهایی را طی می‌کند با قیمت قطعی پیش‌فروش می‌شود.
پروژه برج‌های دوقلو در شهرک غرب تابستان سال آینده آماده تحویل خواهد شد، اما از هم اکنون متقاضیان می‌توانند با پرداخت ۳۰درصد مبلغ کل، سال آینده صاحب خانه شوند.

واحدها متری 4میلیون تا 4میلیون و 700هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
یک شرکت ساختمانی تعدادی از آپارتمان‌های واقع در دو برج دوقلو در غرب تهران را برای پیش‌فروش در یکی از روزنامه‌های صبح آگهی کرده است. طبق گزارشات به دست آمده از سوی نمایندگان فروش این واحدهای مسکونی، شرایط فروش و تحویل واحدها بدین شرح است:
هر یک از این دو برج شامل 20طبقه و هر طبقه از 3واحد مسکونی 2 و 3خوابه برخوردار است. متراژ واحدها متفاوت و در اندازه‌های 184، 218 و 290مترمربع است و قیمت‌های تعیین شده برای فروش واحدها از متری 4میلیون تا 4میلیون و 700هزار تومان اعلام شده است. در ضمن زمان واگذاری واحدها تابستان سال آینده پیش‌بینی شده است.
دسترسی آسان به کلیه شریان‌های اصلی شهر، رعایت فن‌آوری‌های نوین و استانداردهای صنعت ساختمان، امکانات تفریحی، ورزشی، سرانه استثنایی فضای سبز، سیستم گرمایش و سرمایش(فن‌کویل سقفی) و پنجره‌های دوجداره U.P.V.C با گاز آرگون از دیگر تسهیلات فراهم شده برای واحدهای این برج است.
به گزارش دنیای اقتصاد در وضعیت کنونی بازار راکد مسکن به نظر می‌رسد فروش مسکن حتی نوساز با قیمت‌های این چنینی کمی دشوار باشد؛ چرا که خریداری که کاهش هفتگی قیمت‌ها را کاملا احساس می‌کند بعید است برای خرید واحد مسکونی رقم میلیاردی هزینه کند.