فقط قانون الهی امکان‌ تغییر ندارد

گروه مسکن : رییس اتحادیه مشاوران املاک درباره برخی اظهارنظرها درباره اینکه طرح ساماندهی بنگاه‌های املاک نیاز به مصوبه مجلس دارد، گفت: این طرح با موافقت مجلس از اول آذرماه اجرایی می‌شود. رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه هر قانونی برابر خواسته و نیاز مردم می‌تواند تغییر کند، گفت: مجلس نیز به اجرای طرح ساماندهی مشاورین املاک و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی معاملات املاک از اول آذر توجه ویژه داشته و برای ساماندهی مسکن کوشش خواهد کرد.

قلی خسروی در گفت‌‌وگو با خبرگزاری فارس،در پاسخ به اینکه کانون سردفتران اعلام کرده باید طرح ساماندهی معاملات املاک از سوی مجلس تصویب و قانونی شود، اظهار داشت: تنها یک قانون تغییرناپذیر است و آن نیز قانون الهی است. بنابراین سایر قوانین برابر خواسته و نیاز مردم تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: امروز نیازمند آن هستیم که نسبت به ساماندهی معاملات مسکن این تغییرات انجام شود. قلی خسروی گفت: دولت به وزارت بازرگانی ماموریت داده تا طرح مزبور از اول آذرماه اجرا شود، بنابراین وزارت بازرگانی نیز با آموزش ۶۵هزار مشاور املاک سراسر کشور آنها را آماده اجرای طرح ساماندهی معاملات مسکن از اول آذرماه کرده است.

وی با بیان اینکه دفاتر اسناد رسمی هم موافق اجرای طرح ساماندهی معاملات مسکن هستند، اظهار داشت: شاید این طرح از لحاظ مالی به ضرر برخی باشد اما باید به اصل مساله که همان ساماندهی معاملات بوده و عامه مردم خواهان آن هستند، توجه شود.