مدیر پروژه ملی مسکن مهر کشور گفت: طرح جامع نظارت بر تعاونی‌های مسکن مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود. محمد عسگری در گفت‌‌‌وگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: براساس این طرح تمام شرکت‌های تعاونی مسکن مهر به صورت خود اظهاری روند اجرای پروژه‌های مسکن را از طریق وب گزارش می‌کنند.

وی گفت: با انجام این طرح تمام اطلاعات مسکن مهر به روز خواهد شد و مسوولان پیشرفت پروژه‌ها را از طریق این سامانه رصد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مدیر عامل یا اعضای هیات مدیره در انجام امور مسکن مهر ملزم به انجام وظایف خود به صورت تمام و کمال هستند و در صورت کوتاهی ضمن برخورد‌ به کمیسیون‌های مربوطه معرفی خواهند شد، تصریح کرد: تمام شرکت‌های تعاونی باید براساس شرایط و ضوابط و مدت اجرای طرح پروژه مسکن مهر را احداث و در اختیار اعضا قرار دهند.

عسگری خاطر نشان کرد: ثبت‌ نام مسکن مهر متوقف نخواهد شد و تا زمانی که در این قالب متقاضی وجود داشته باشد ثبت‌ نام‌ها با شرایط ابلاغ شده از سوی وزارت تعاون ادامه خواهد داشت.

وی استانداران هر استان را مسوول پروژه مسکن مهر در هر منطقه دانست و اضافه کرد: بر این اساس استانداران باید ضمن نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌های مسکن مهر نسبت به رفع هرگونه نارسایی در روند اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.