گروه مسکن - مهدیس فرقانی: در شهرهای توریستی استان مازندران، ویلاهایی برای فروش ساخته شده که ۳۰ میلیون تومان قیمت دارند و با پرداخت نیمی‌از ارزش معامله به صورت نقد و مابقی در اقساط۱۰ ماهه، می‌توان صاحب آنها شد. این بازار جدید فروش ویلا در شمال که گفته می‌شود ایده آن به «وعده پرداخت وام مسکن ۳۰ میلیون تومانی خبرنگاران» ارتباط دارد، به راحتی قابل استفاده است و حتی فروشندگان این ویلاها برای جذب مشتری اعلام کرده‌اند در ازای خرید، حاضرند یک شبانه روز خریدار را در یکی از ویلاهای مجاور با همه امکانات، میهمان کنند!

این روزها اغلب آگهی هایی که مربوط به فروش ویلا در منطقه نور و چمستان است، به متقاضیان وعده داده می‌شود که آنها می‌توانند ویلای پیشنهاد شده را با قیمتی بسیار مناسب و با شرایط پرداخت عالی، خریداری کنند و در ازای خرید خود از اقامت رایگان به مدت ۲۴ ساعت در یک ویلای مبله در همان منطقه برخوردار شوند.

ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از آگهی های فروش واحدهای ویلایی در استان مازندران پرداخته که بدین شرح است:

یک ویلا در منطقه چمستان با ۸۸۰ متر مربع زمین و ۱۱۸ متر مربع بنا با سند ۶ دانگ به صورت نقد و اقساط ۲۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده و این ویلا در حاشیه جنگل واقع شده است. از طرف دیگر فروشنده به خریدار وعده داده که در ازای خرید از یک شب اقامت رایگان در یکی از ویلاهای مجاور بهره‌مند خواهد شد. علاوه براین در شهر نور به نقل از مالک در یک فروش استثنایی، ویلای دوبلکسی در بهترین نقطه جنگل به قیمت ۲۸ میلیون تومان آماده تحویل به متقاضی است و خریدار، اقامت رایگان در ویلایی مبله را هدیه خواهد گرفت.

از سوی دیگر ۲۶ میلیون تومان نرخ فروش ۷۸۰ متر مربع زمین و ۱۰۸ مترمربع بنا در قالب یک ویلا با سند ۶ دانگ در چمستان است و مالک تاکید کرده که خریدار برای اطمینان از خرید خود یقین داشته باشد که این ویلا از کدرهگیری معاملات مسکن برخوردار است. یک شب اقامت رایگان هم از دیگر مزایای خرید این ویلا است. فایل دیگری از فروش ویلا در منطقه چمستان مربوط به ویلایی با متراژ ۱۰۰ متر مربع و مبله است که ارزش آن ۳۰ میلیون تومان تعیین شده است و مالک اذعان کرده که برای فروش این ویلا عجله دارد و یک شب اقامت رایگان در ویلایی دیگر به عنوان جایزه خریدار محسوب می‌شود.در همین حال برخی از فروشنده‌ها در آگهی فروش ویلاهای خود از فروش قطعات مختلف زمین خبر می‌دهند که کمترین قیمت هر متر مربع آنها ۳ هزار تومان و بیشترین نرخ پیشنهادی هر مترمربع ۱۰ هزار تومان است.