اعلام آمادگی برای حمایت از کودکی که کارگر ساختمان است

گروه مسکن- از صبح روز سه‌شنبه تا عصر دیروز ده‌ها نفر برای حمایت مادی از کودکی که در کنار پدرش در نقش کارگر ساختمان، فعالیت می‌کند اعلام آمادگی کردند. دنیای‌اقتصاد سه‌شنبه گذشته در گزارشی، بخشی از زندگی کودکی را مطرح کرد که در کنار پدرش کار ساختمانی می‌کند و او درخواست کرده بود برای پدرش شغل نگهبانی پیدا شود تا او از کار سنگین نجات پیدا کند.

چاپ این گزارش باعث شد تعداد زیادی مدیران کارخانه‌ها، کارمندان بانک، مدیر یکی از موسسه‌های خیریه و تعدادی از شهروندان در تماس با گروه مسکن‌ دنیای‌اقتصاد، شماره حساب بانکی این کودک یا پدر او را مطالبه کنند تا بتوانند به او کمکی کرده باشند.

این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار دنیای‌اقتصاد از شماره تلفنی که پدر این کودک در اختیار ما گذاشته بود نشان داد تلفن همراه او به دلیل بدهی قطع شده است.

لذا ضمن تقدیر از پیگیری‌های مکرر خوانندگان روزنامه (در این دو روز فهرستی ۵ صفحه‌ای از شماره‌ تلفن‌هایی که از طرف خوانندگان اعلام شده تا شماره تلفن پدر کودک را به آنها ارائه دهیم تهیه شده است) لازم به توضیح است به محض دریافت شماره تماس جدید از طرف این خانواده، آن را در اختیار متقاضیان کمک به این کودک، قرار خواهیم داد.