به گزارش خبرگزاری فارس، فردین رحمان‌‌‌نژاد گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران برای تامین جایگاه عرضه سوخت، شرکت موظف به ساخت ۵۰ جایگاه جدید تا پایان سال ۱۴۰۲ شده است. وی با اشاره به آغاز فاز اجرایی ۱۲ جایگاه سوخت کوچک‌‌‌مقیاس ادامه داد: این ۱۲ مورد پس از دریافت پاسخ استعلامات شانزده‌‌‌گانه از نهادها و دستگاه‌‌‌های مرتبط، از شرکت پخش فرآورده‌‌‌های نفتی تهران مجوز لازم را دریافت کرده‌‌‌اند و عملیات اجرایی و تجهیزکارگاه ساخت آنها، بلافاصله آغاز شده است. معاون شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد: علاوه بر زمین‌‌‌های یادشده، سه فقره زمین پیشنهادی دیگر نیز به تازگی در کمیسیون مجاری عرضه سوخت مجوز اولیه را گرفته است. همچنین دو فقره زمین برای ساخت جایگاه سوخت بزرگ مقیاس در این کمیسیون مطرح و مجوز آن اخذ شده است.

رحمان نژاد گفت: بازدید فنی اولیه از محل ۵۰ فقره زمین باقی مانده که از مناطق دریافت کردیم، با حضور عوامل شرکت پخش فرآورده‌‌‌های نفتی تهران و کارشناسان این شرکت انجام شد. برخی از آنها ایرادهایی داشتند، اما برای زمین‌‌‌های واجد شرایط در تدارک انتشار فراخوان شناسایی و انتخاب سرمایه‌گذار هستیم.

وی با بیان اینکه برای اجرای کامل مصوبه شورای شهر به زمین‌‌‌های بیشتری نیاز داریم، تصریح کرد: علاوه بر شهرداری‌‌‌های مناطق، با بعضی از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری مانند تاکسیرانی، اتوبوسرانی، ستاد معاینه فنی، ورزش و... برای استفاده از ظرفیت‌‌‌های بالقوه در حال مذاکره هستیم‌‌‌ تا بتوانیم جایگاه‌‌‌های عرضه سوخت جدید را با هدف ارتقای سطح خدمات‌‌‌رسانی بسازیم.