معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: اشکالات فنی بزرگراه‌های تهران که منجر به آب‌گرفتگی می‌شود پیش از شروع فصل زمستان برطرف خواهد شد. به گزارش ایسنا احمد دنیامالی اعلام کرد: برای این که امسال شاهد آب‌گرفتگی بزرگراه‌ها و اختلال در رفت‌وآمد نباشیم نقص فنی همه بزرگراه‌های تهران را پیش از بارش برف و باران‌های سنگین برطرف خواهیم کرد. به گفته وی، در این راستا نقص فنی اتوبان صدر برطرف شده و در حال حاضر نیز اتوبان شهید بابایی در دست بازسازی و رفع نقص فنی قرار دارد.

دنیامالی با بیان این که اشکالات فنی بزرگراه همت و رسالت نیز با توجه به این که شاهرگ‌های اصلی تهران محسوب می‌شوند. به‌زودی برطرف خواهد شد گفت: تنها راه جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر شهر تهران ساخت شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی به طول ۵۰۰ کیلومتر است که تاکنون فقط ۳۰۰ کیلومترآن ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این که دیگر با استانداردهای رایج نمی‌توان اقدام به ساخت بزرگراه‌ها کرد اظهار کرد: باید بزرگراه را براساس استانداردهای جهانی بسازیم تا پس از بهره‌برداری دیگر شاهد اشکالات فنی نباشیم و با صرف هزینه‌های اضافی دوباره کاری نکنیم، زیرا اگر استانداردهای جهانی در ساخت بزرگراه‌ها و خیابان‌ها مدنظر قرار بگیرد نه تنها ماندگاری و عمر آنها افزایش می‌یابد بلکه در نهایت کاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد.