وزیر راه و شهرسازی درباره راه‌اندازی سایت اینترنتی برای فروش یا در اختیار گذاشتن مسکن از سوی یک کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: این سایت با تمام قوانین مغایرت دارد طوری که هر تولیدکننده انبوه مسکنی چنین سایتی راه‌اندازی کند، به‌عنوان کلاهبردار مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی درباره راه‌اندازی سایت اینترنتی از سوی یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری به منظور اخذ اطلاعات شخصی مردم جهت فروش یا در اختیار گذاشتن مسکن مهر به آنها اظهار کرد: در حال حاضر ایشان یک شهروند معمولی است و در صورتی که هر شهروند معمولی دست به چنین اقدامی زده باشد، به‌عنوان کلاهبردار تحت تعقیب قرار می‌گیرد. آخوندی تصریح کرد: کسانی که ستاد انتخاباتی این کاندیدا را اداره می‌کنند، باید بدانند که چنین اقدامی به منزله خرید و فروش رای است. وی یادآور شد: کسی نمی‌تواند بر اساس املاک دیگران برای خود سایتی راه‌اندازی کند و اگر چنین اقدامی از سوی این کاندیدا انجام شده باشد، اقدام عجیبی است.

معاون وزیر راه وشهرسازی نیز به راه‌اندازی سامانه مسکن مهر از سوی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. حامد مظاهریان در این باره به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: سامانه راه‌اندازی شده از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی با عنوان سامانه مسکن مهر در آستانه انتخابات اقدامی تبلیغاتی و کاملا غیرقانونی و به معنای مداخله در کارهای دولت است. وی ادامه داد: مردم با آگاهی کامل نسبت به این موضوع از قرار دادن اطلاعات شخصی خود در این سامانه خودداری کنند، چرا که این سایت کاملا غیرقانونی است و مشخص نیست چه هدفی را دنبال می‌کند و ادامه برخی سیاست‌های پوپولیستی محسوب می‌شود.