دنیای اقتصاد: رئیس شورای شهر تهران از بررسی وضعیت تردد خودروهای دیزلی در شورای شهر تهران خبر داد. به گزارش «ایسنا» مهدی چمران با انتقاد از وضعیت و تردد خودروهای دیزلی گفت: شاهد هستیم خودروهای دیزلی اعم از اتوبوس‌های نهادها یا کامیون‌هایی که به‌صورت شبانه در سطح شهر تردد می‌کنند دیزلی بوده و آلودگی‌های زیادی را برای شهر به ارمغان می‌آورند که بررسی وضعیت این خودروها را در دستور کار قرار دادیم و به زودی وضعیت تردد خودروهای دیزلی در شورا بررسی می‌شود.

او به وضعیت شهر آفتاب نیز اشاره کرد و افزود: قرار است با وزارت صنایع و شرکت نمایشگاه‌ها این هفته جلسه‌ای برگزار کنیم تا همه مشکلات بررسی شود و بتوانیم برنامه منظم و دقیقی برای شهر آفتاب و سایت نمایشگاهی سئول داشته باشیم. رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌ها نیز اعلام کرده است که آماده همکاری با شهر آفتاب است، گفت: پیشنهاد شده که کمیته مشترکی با حضور مسوولان دو نمایشگاه برگزار شود تا درمورد وضعیت این دو نمایشگاه و تاثیر آنها بررسی و رایزنی شود.

چمران با بیان اینکه نمی‌توان به‌طور ناگهانی همه نمایشگاه‌ها را به شهر آفتاب منتقل کرد، گفت: مسوولان سایت نمایشگاهی سئول اعلام کردند که قراردادهای زیادی منعقد کرده‌اند و نمی‌توان به‌طور ناگهانی همه این قراردادها را لغو کنند. برهمین اساس باید با تقویت نمایشگاه شهر آفتاب و توسعه فضای مسقف آن زمینه را برای برگزاری نمایشگاه‌های بیشتر در این نمایشگاه فراهم کنیم.