200 هزار واحد مسکن مهر معطل آب و برق

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر از وجود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر آماده، معطل آب و برق خبر داد.به گزارش خبرگزاری مهر، احمد اصغری مهرآبادی با اعلام بهره‌برداری از ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم از افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در هفته دولت خبر داد.

وی با اعلام خبر افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت به ساخت ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر و قرارداد بسته شده با بانک‌های عامل اشاره کرد و گفت: تاکنون از این تعداد یک میلیون و ۹۱۰ هزار واحد به پایان رسیده است. وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مرحله افتتاح رسیده است، افزود: فاصله این دو رقم، واحدهایی است که تمام شده ولی خدمات زیربنایی ندارد اما سعی ما این است که تا پایان سال خدمات زیربنایی این واحدها هم به پایان برسد و عدد افتتاح را به ۲ میلیون واحد برسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه در هفته دولت ۱۰۰ هزار واحد افتتاح می‌شود، گفت: البته این افتتاح‌ها تا اواسط مهرماه به طول می‌انجامد زیرا پروژه‌ها در حدود ۲۵ استان پراکنده هستند. مهرآبادی با بیان اینکه با افتتاح این واحدها، عدد افتتاح‌ها در دولت یازدهم به ۸۰۰ هزار واحد می‌رسد، خاطرنشان کرد: در سه سال دولت یازدهم به‌طور متوسط هر سال ۲۶۰ هزار واحد افتتاح شده که تلاش داریم این عدد را به یک میلیون واحد برسانیم.وی با اشاره به اینکه در دولت گذشته یک میلیون و ۱۰ هزار واحد افتتاح شده، افزود: در دولت یازدهم به این شیوه عمل می‌کنیم که اول واحدها تحویل متقاضیان می‌شود بعد افتتاح می‌کنیم تا پروسه تحویل هم انجام شده باشد. قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه در سال گذشته ۲۹۲ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد، گفت: در حال حاضر عدد افتتاح‌های ما ۷۱۰ هزار واحد است که امیدواریم بتوانیم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هدف‌گذاری‌های خود را برای اتمام پروژه مسکن مهر به انجام برسانیم.