قدرت رسانه‌های اجتماعی را بهتر درک خواهید کرد

دوره‌های آموزشی بازاریابی متمرکز بر رسانه‌های اجتماعی قدرت، نفوذ و تاثیر این رسانه‌ها در زندگی روزمره را نشان می‌دهند. این رسانه‌ها به ابزار بازاریابی مهمی برای شرکت‌‌ها تبدیل شده‌‌اند، زیرا مشتریان قدیمی، مشتریان جدید، اعضای هیات‌‌مدیره و حتی رقبا هر بار منابع مجازی خود را مطالعه می‌کنند، نوعی بازاریابی می‌‌بینند. آنها نحوه تعاملات و نشر اخبار و روش به اشتراک‌‌گذاری اطلاعات را تغییر داده‌‌اند و به فضایی جدید تبدیل شده‌‌اند که مشتریان می‌توانند در آن، از شرکت‌‌ها پشتیبانی بگیرند و همچنین رضایت یا نارضایتی خود از محصولات و خدمات را ابراز کنند و به پایگاه داده‌‌ای برای درک چگونگی راه‌‌اندازی ابزارهای جدید و بسط و گسترش آن تبدیل شده‌‌اند. ما به عنوان انسان از آنها برای برقراری ارتباط با افرادی استفاده می‌کنیم که ممکن است بدون اینترنت و ابزارهایی مانند فیس‌‌بوک، یوتیوب و توییتر هرگز آنها را ندیده باشیم. درک چگونگی عملکرد این قدرت در بیشتر صنایع، حتی صنایعی که لزوما مرتبط با فناوری نیستند، حیاتی است. حتی تولیدکنندگان کالا نیز می‌توانند رسانه‌های اجتماعی را برای ایجاد ایده‌های جدید یا بهبود محصولات خود زیرنظر بگیرند. با در نظر گرفتن این موضوع، پیدا کردن صنعت یا حرفه‌‌ای که به رسانه‌های اجتماعی نیازمند نباشد، دشوار است.

 مهارت‌‌های دیجیتال جدید را می‌‌آموزید

دوره آموزشی بازاریابی فرصتی می‌دهد که مهارت‌‌های دیجیتالی جدیدی را که در زمینه‌های مختلف به شما کمک ‌‌می‌کند، بیاموزید. پیشرفت‌های فناوری در عصر دیجیتال به این معناست که اکنون ابزارهایی آنلاین وجود دارد که به ما کمک می‌کند بفهمیم دیگران چگونه از اینترنت استفاده می‌کنند. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس و کنسول جست‌وجوی گوگل این امکان را می‌دهند که بینشی نسبت به مخاطبان مختلف و نحوه واکنش جمعیت گوناگون به محتوای خاص کسب کنید. ابزارهای تبلیغات دیجیتال مثل تبلیغات فیس‌بوک یا گوگل ادوردز فناوری‌‌هایی هستند که امکان دسترسی به مخاطبان به شکل گسترده‌‌تر و هدفمندتری را می‌دهد. دوره آموزشی بازاریابی مهارت‌‌هایی برای استفاده از این ابزارها، جمع‌آوری داده‌ها درباره نحوه واکنش مخاطبان به پیام‌‌های شما، تفسیر و خواندن این داده‌ها می‌‌آموزد و به بهبود تفکر انتقادی و مهارت‌‌های تحلیلی‌‌تان کمک می‌کند.

 بینش بهتری از صنعت خود کسب می‌کنید

بخشی از بازاریابی به‌‌روز ماندن نسبت به آنچه در دنیای پیام‌‌رسانی، فناوری و رفتارهای انسانی می‌‌گذرد، است. بازاریابان باید به‌طور مستمر ارزیابی کنند که برندهای مختلف از چه استراتژی‌‌هایی استفاده می‌کنند و چه چیزی در جهان می‌‌گذرد که ممکن است با مخاطب هدف آنها مرتبط باشد. آگاهی از تغییرات به شما این امکان را می‌دهد که برای تغییرات آماده باشید و بدانید چه فرصت‌‌هایی ممکن است در راه باشد و چه ریسک‌‌هایی ممکن است ارزش پذیرش داشته باشد. هر چه بیشتر در صنعت خود مشارکت داشته باشید، احتمال موفقیت و تقویت روابط بیشتر است. دوره آموزشی بازاریابی به شما کمک می‌کند مهارت‌‌های تجزیه و تحلیل انتقادی و ارزیابی کسب کنید و «شنونده» موثرتری شوید.

 به درک بهتر دیگران کمک می‌کند

خواه صاحب کسب‌‌وکار، فروشنده یا معلم باشید درک اینکه فردی که با او کار می‌کنید به چه فکر می‌کند برای داشتن یک تعامل موفق ضروری است. توانایی تعامل با افراد، درک بهتری از موقعیت‌‌های دشوار می‌دهد و به جلوگیری از تنش در محیط کار کمک می‌کند. در محیط کسب‌‌وکار، دانستن خواسته‌های مشتری برای فروش و کسب سود بسیار مهم است. بازاریابی به معنای تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل است؛ اینکه چرا باید این محصول یا خدمات را خریداری کند و برای این کار، باید مشتری را آنقدر بشناسید که بتوانید او را متقاعد کنید. البته قبل از اینکه هر چیزی را به کسی بفروشید، باید ارزشی را که محصول یا خدمات شما ارائه می‌کند به وضوح مشخص کرده باشید. شما باید برای پاسخ به هر سوال یا ابهامی آماده و به همه جنبه‌های ارزیابی محصول خود از دیدگاه مشتری فکر کرده باشید. اغلب اوقات دوره‌های آموزشی بازاریابی استراتژی‌‌هایی برای ارزیابی «چرایی» خرید محصولات و خدمات ارائه می‌کند. آنها اغلب به ما کمک می‌کنند تا علل روانشناسی را که چرا مردم کالاهای خاصی را می‌‌خرند، خدمات خاصی را انتخاب می‌کنند و از سایرین اجتناب می‌کنند درک کنیم. چنین دوره‌‌ای به شما کمک ‌‌می‌کند درک کنید افراد در سنین، جنسیت، فرهنگ، پیشینه و بودجه مختلف به محصولات خاص چگونه واکنش نشان ‌‌می‌دهند. به همین دلیل، از لحاظ اجتماعی به شما کمک خواهد کرد، زیرا بینش بیشتری نسبت به نحوه کار افراد مختلف خواهید داشت و این در نحوه تعامل شما با دیگران نشان داده خواهد شد و می‌تواند در ایجاد همدلی بیشتر در زندگی روزمره به شما کمک کند.

 مهارت‌‌های ارتباطی خود را تقویت کنید

خرید و فروش اغلب یک فعالیت مبتنی بر روابط است و روابط از ارتباطات ساخته می‌شود. یادگیری نحوه برقراری ارتباط بهتر با دیگران، از جمله مشتریان و رئیستان می‌تواند به شما کمک کند شنونده بهتری باشید و ارتباطات بهتری برقرار کنید و برای یک بحران یا شرایط سخت یا ناخوشایند آماده شوید. ارتباط همچنین می‌تواند به شما در مذاکره کمک کند، مهارتی که هر کارمند باید از آن برخوردار باشد. چه در حال رهبری یک پروژه باشید، چه درخواست افزایش حقوق داشته باشید یا برای ارتقای بعدی برنامه‌‌ریزی کنید، توانایی برقراری ارتباط با ارزش، مذاکره و سازش مهارت‌‌هایی هستند که برای همه مفیدند. همه ما می‌‌دانیم در هر شغلی ممکن است در مقطعی با افراد دشوار برخورد کنید و دانستن نحوه برقراری ارتباط به گونه‌‌ای که احساس خوبی به طرفتان بدهد می‌تواند تفاوت بین یک جلسه موفق و یک معامله شکست‌‌خورده باشد. قطعا بیش از پنج دلیل برای گذراندن دوره بازاریابی وجود دارد، اما اینها مهارت‌‌هایی هستند که هر متخصصی می‌تواند از آنها بهره‌‌مند شود. واحد توسعه دانش گروه رسانه‌‌ای «دنیای اقتصاد» دوره‌های سازمانی و عمومی در این حوزه برگزار می‌کند که می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۴۲۷۱۰۱۷۵ و ۴۲۷۱۰۱۷۸ یا وب‌‌سایت به آدرس http: / / lms.den.ir/  در ارتباط باشید.