خبرنگار: علی اشرف خلیلی

نماینده ولی فقیه مازندران در جلسه کمیته اجرایی چهل و دومین دوره  مسابقات قرآن عترت و نماز؛ با اشاره به اینکه مازندران مقصد میلیون ها گردشگر است؛ اظهار داشت:

متسابقین قرآنی نیز گردشگر بشمار می روند که حضور نزدیک به هزار دانش آموز قرآنی از سراسر کشور در دیار علویان یک فرصت برای معرفی پیشینه دینی فرهنگی استان محسوب می‌شود.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش مازندران" آیت الله محمدی  لایینی" نماینده ولی فقیه مازندران در جلسه کمیته اجرایی چهل و دومین دوره  مسابقات قرآن عترت و نماز گفت: ‌باید به  مفاهیم قرآن و موضوعات پیرامون سبک زندگی قرآنی اهمیت داد.

آبت الله لایینی به داشته های فرهنگی و هنری مازندرانی ها درحوزه قرآن و عترت اشاره کرد و خواستار معرفی هنرهای مردمان این دیار برای ترویج آموزه های قرآنی بین دانش آموزان حاضر در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دختران کشور شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه مازندران مقصد میلیون ها گردشگر است، گفت: متسابقین قرآنی نیز گردشگر بشمار می روند که حضور نزدیک به هزار دانش آموز قرآنی از سراسر کشور در دیار علویان یک فرصت برای معرفی پیشینه دینی فرهنگی استان محسوب می‌شود.

لایینی با بیان اینکه مساجد و بناهای تاریخی دینی استان نیز برای این دانش آموزان معرفی شود، تصریح کرد: انتظار می رود دانش آموزان حاضر در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دختران کشور در برنامه های تبلیغی استان هم حضور بهم برسانند و  همه دستگاه ها برای اجرای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات همکاری لازم را داشته باشند.