کوتاه اول copy

دنیای اقتصاد: نخستین برنامه از سلسله نشست‌های مجله تصویری «همنوا» با عنوان «شبی با موسیقی» فردا جمعه ۲۶ آبا‌ن‌ماه ساعت ۱۹ در کافه کتاب یافا در خیابان پاسداران برگزار می‌شود. این برنامه به دیدار و گفت‌وگو با وحید تاج (خواننده موسیقی ایرانی) اختصاص دارد و عطا نویدی به عنوان مجری برنامه با او پیرامون زندگی هنری، فعالیت‌ها و دیدگاه‌هایش به گفت‌وگو می‌پردازد. پرسش و پاسخ حاضران از دیگر بخش‌های این برنامه فرهنگی خواهد بود.

کوتاه دوم copy

دنیای اقتصاد: رمان عاشقانه‌ «جویندگان صدف» اثر رُزاموند پیلچر با ترجمه‌ زهره مهرنیا منتشر شد. رُزاموند پیلچر نویسنده‌ بریتانیایی است که آثارش با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شده است. رمان «جویندگان صدف» در سال 1988 به مدت پنجاه هفته‌ متوالی شماره  نخستِ پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بود و تاکنون بیش از ۱۰میلیون نسخه از این کتاب به بیش از چهل زبان ترجمه شده است. قصه این کتاب، یک قصه کلاسیکِ عاشقانه است که در بریتانیا اتفاق می‌افتد؛ «جویندگان صدف» تلفیقی از روایتِ یک خانواده و احساسات و دل‌شکستگی‌هایی است که آنها را سه نسل کنار هم نگه داشته است. «جویندگان صدف» با تیراژ ۵۵۰ نسخه و ۶۶۸ صفحه و قیمت ۳۶۰هزار تومان از سوی نشر نقش جهان منتشر شده است.

کوتاه سوم copy

دنیای اقتصاد: نمایشگاه «خیال آزاد» با آثاری از کتایون تهرانی فردا جمعه ۲۶ آبان‌ماه در گالری استخر واقع در ایوان ربط از پروژه‌های آرتیبیشن برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از مجموعه‌ «خیال آزاد» تا پنج‌شنبه ۲ آذر هر روز از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به گالری استخر از پروژه‌های آرتیبیشن در مجموعه ایوان ربط به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه رضایی، پلاک ۶ مراجعه کنند.