«پس از آتش» / عکاس:  میک دوگرتی

توضیحات عکاس: پس از یک آتش‌سوزی بزرگ در نزدیکی «Beaulieu» در پارک ملی«New Foret»  متوجه شدم که برای به دست آوردن یک عکس ارزشمند به یک صبح مه‌آلود نیاز دارم تا بتوانم به این واسطه مجموعه بزرگ پالایشگاه نفت را در کادر پنهان کنم. سرانجام آن صبح فرارسید و برای افزودن به صبح، طلوع خورشید عالی بود. چند ماه بعد بود که بیشتر بقایای سوخته بوته‌های گل و درخت‌ها از بین رفتند.

پس از آتش copy

 

«محتوای زمستانی» / عکاس: دانیل رافل

توضیحات عکاس: مکان «آلدبورگ، سافولک» انگلستان.  در آغاز سال ۲۰۲۱، ما با تلاطم‌های آهسته اقلیمی نسبتا چشمگیری مواجهیم. به‌ندرت در ساحل برف می‌بینیم؛ بنابراین تصمیم گرفتم با دوربینم بیرون بروم و با عناصر موجود روبه‌رو شوم. این ترکیب کلاسیک از قایقی در آلدبورگ است. به نظرم برف بخشی نقاشی‌گونه در تصاویر و عکس‌هاست و رنگ‌ها را در مناطق ساحلی ملایم می‌کند.

محتوای زمستانی copy

 

 «وریدها»/ عکاس: استوارت مک‌گلنون

توضیحات عکاس: نمایی از بالا به پایین از الگوها و اشکال خیره‌کننده در منطقه کویری «Seilebost»، در جزیره هریس. من قبل از بازدید از اینجا نقشه‌های سیستم عامل را با جزئیات مطالعه کرده بودم و جزئیات منطقه را دریافته بودم؛ بنابراین برای ثبت عکسی که می‌خواستم بگیرم ایده خوبی داشتم. کار بعدی هم یافتن بهترین جریان آب و متعادل کردن عکس بود که انجام شد.

ورید ها copy