فیلم کوتاه «یک آغوش کوتاه» در اولین حضور جهانی خود در سی‌ودومین دوره‌ جشنواره بین‌المللی فیلم سنت لوئیس آمریکا به عنوان تنها نماینده‌ سینمای کوتاه ایران به نمایش درخواهد آمد. این جشنواره از جشنواره‌های مورد تایید آکادمی اسکار است و برنده جایزه جشنواره برای رقابت به آکادمی اسکار معرفی می‌شود. در این دوره از جشنواره که از نهم تا نوزدهم نوامبر برگزار می‌شود جایزه یک عمر دستاورد هنری به الکساندر پین کارگردان فیلم‌های «نبراسکا»، «نوادگان» و «راه‌های فرعی» اهدا خواهد شد.

یک آغوش کوتاه

 

نمایشگاه «خوابگاه» با ۲۵ اثر نقاشی از علیرضا جوادی از تاریخ ۲۸ مهرماه در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. «خوابگاه» با آثاری متمرکز بر زیست انسان و تاثیر مکان بر چگونگی زیست او ایجاد شده است. علاقه‌مندان به بازدید از آثار این مجموعه می‌توانند از جمعه ۲۸ مهر تا سه‌شنبه ۷ آبان از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و روزهای جمعه از ۱۶ تا ۲۰ در مکان جدید گالری آرتیبیشن به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان فرشته، رو‌به‌روی بانک صنعت و معدن، پلاک ۲۷۹۸ حضور پیدا کنند.

خوابگاه

 

فیلم کوتاه «جنگ جهانی چهارم» که به بخش استعدادهای نوی چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافته، آماده نمایش شد. «جنگ جهانی چهارم» موضوع جنگ را در فضایی آخرالزمانی دنبال می‌کند. این فیلم با بودجه 37میلیون تومانی در یکی از شهرک‌های صنعتی اطراف تهران فیلم‌برداری شده است. فیلم کوتاه «جنگ جهانی چهارم» فردا پنج‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ و دوشنبه ۱ آبان‌ماه ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی ملت روی پرده خواهد رفت.

جنگ جهانی چهارم