نقد کتاب: نشست نقد و بررسی کتاب «در هیاهوی سکوت»، پس فردا ۲۶ مرداد از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود. در این نشست جواد کلاته عربی به عنوان نویسنده کتاب «در هیاهوی سکوت» و مرتضی قاضی به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت. مکان برگزاری این نشست، خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به چهارراه ولی‌عصر، خیابان برادران مظفرشمالی، بن‌بست اول، مرکز تبادل کتاب، سالن کنفرانس مرکز تبادل اعلام شده است.

32-11

 

نشست تحلیلی: نشست بررسی «موضوع قتل در ادبیات داستانی» با زیر عنوان «قتل در نگاه داستایوفسکی» برگزار می‌شود. این نشست با حضور و سخنرانی کاوه میرعباسی، نویسنده و مترجم فردا ۲۵مردادماه از ساعت ۱۹ در کافه کتاب فلسفه برگزار می‌شود. این نشست در زیرمجموعه سلسله نشست‌های ادبی «سه‌شنبه‌های سیمیا» توسط گروه تولیدکننده پادکست ادبی سیمیا با همکاری کافه کتاب فلسفه برگزار می‌شود. کافه کتاب فلسفه در خیابان نوفل‌لوشاتو، نرسیده به ولیعصر، شماره ۸۷ واقع است.

32- (8)

 

نشست ادبی: نهمین نشست زبان‌شناخت با موضوع «زبان فارسی و هنرهای آیینی سوگ»، ساعت ۱۶ تا ۱۸ امروز به همت دفتر پاسداشت زبان فارسی حوزه‌ هنری و با حضور هوشنگ جاوید، پژوهشگر فرهنگ مردم و موسیقی نواحی ایران، در سالن طاهره صفارزاده حوزه‌ هنری برگزار می‌شود. عموم علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند در زمان یادشده به سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ مراجعه کنند.

32-10