مراسم دیدار و جشن امضای کتاب «جایی پشت واژه‌‌‌ها» حاوی دیدگاه‌‌‌های شمس لنگرودی در پیوند با ادبیات و هنر امروز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. کتاب «جایی پشت واژه‌‌‌ها» گفت‌‌‌وگو با شمس لنگرودی درباره ادبیات و هنر به قلم مهدی مظفری‌‌‌ساوجی توسط انتشارات دیدآور منتشر شده است.  علاقه‌‌‌مندان برای دیدار با این شاعر و نویسنده می‌توانند ساعت ۱۷:۳۰ به کتاب‌‌‌فروشی دیدآور به نشانی خیابان انقلاب، روبه‌‌‌روی در اصلی دانشگاه تهران، پلاک ۱۳۰۴ مراجعه کنند.

 

محمد معتمدی خواننده شناخته‌شده موسیقی ایرانی در مراسم افتتاحیه فستیوال بین‌المللی موسیقی «فِز» کشور مراکش روی صحنه رفت. این خواننده موسیقی ایرانی که برای سومین‌بار است که در این فستیوال موسیقایی حضور پیدا می‌کند، در اجرای افتتاحیه همراه با یک ارکستر بزرگ به اجرای برنامه پرداخت.

 

ویدئوآرت «صورتگر» به کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌‌‌کنندگی و آهنگ‌‌‌سازی رامین حسین‌‌‌پور، در رویداد ماه خرداد جوایز بین‌المللی «آینده صدا» شهر نیویورک آمریکا، توانست برنده ۵ جایزه بهترین موزیک‌ویدئوی تجربی ـ تلفیقی، بهترین موزیک‌ویدئوی ساخته کارگردان مرد، بهترین فیلم موزیکال، بهترین موزیک‌ویدئوی راک و بهترین تهیه‌‌‌کنندگی شود.

 

پرفورمنس-تئاتر «دلاو» به نویسندگی و کارگردانی جعفر مهیاری در عمارت نوفل‌‌‌لوشاتو روی صحنه است. این نمایش روایتگر داستان مردی است که زندگی روزمره‌‌‌اش او را به هیچ مبتلا کرده و تابوهای روزگار برای او تبدیل به آوردگاهی از محدودیت‌های پنهان شده‌‌‌اند، ناگهان پدیده عشق او را از مسیر تکراری‌‌‌اش جدا کرده و به سوی تحولی عظیم نزدیک می‌‌‌سازد.